maanantai 21. marraskuuta 2011

unelmien laukku hakusessa

oon tässä jo parisen vuotta yrittäny ahkerasti ettii sellasta mustaa/valkoista nahka laukkua jossa on pohjassa sellaisia hopeisia palluroita vai onks ne niittejä tai jotain :-D Etsinnät ei oo vieläkään tuottanut tulosta koska yleensä ne on aina joko väärän kokoisia tai liian kalliita.  Valtterissa oli kerran sellanen hieno laukku mut sitten se tais maksaa yli 20 e ja oli vähän kulahtanut niin en ostanu. Enkä mä nyt yleensäkkään maksa mistää kirppis jutusta noin paljoa... Googletin pari sellasta laukkua jotka vastaa aika paljon sitä mun käsitystä siitä "unelmien laukusta".  Jos joulupukki vaik sattuis lukemaan tätä ni täs ois yks lahjatoive! :D.....


Tässä ei noi pallurot/niitit oo tuol pohjas mut toi on muutenvaan nii täydellinen! Hintaa en ees uskalla rupee ettii mistää ettei tuu turhia pettymyksiä. :D


Tääki ois iha jeees....


Tää ois niin ihana! Ei sattunut nyt löytyy isompaa kuvaa mut kyl tostki saa selvää ihan hyvin :)

Jos joku sattuis vaik tietää mis ton tyylisiä laukkuja myytäis suht edullisesti ni mulle voi kertoa :D!

Ps. Oon niin ilonen ettei tänää tullu viel lunta. Olin aamulla ihan varma et ku katon ikkunast ulos ni ei muuta näy ku valkosta joka paikassa. Mun puolest se lumi vois tulla vast jouluks! En oo selvästikkään talvi- ihmisiä.

Byeee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti