keskiviikko 30. marraskuuta 2011

What's in my bag?

Mun on tässä jo suunnilleen keväästä asti pitänyt tehdä tää what's in my bag postaus. No nytpä sitten vihdoin sen teen!


laukun oon ostanut kirpparilta ja käyttänyt sitä sitten ahkerasti siitä asti. Toi on just sopivan tilava mun kaikille tavaroille.


lakki ja jotkut hanskat kulkee aina mukana, jossei päällä niin sitten laukussa. Vähän aika sitten piti siirtyä nahkakäsineistä noihin turbokarva hanskoihin mut eipähän ainakaan näpit jäädy noi kädessä. Äiti osti ton lakin mulle viime talvena/syksynä lindexistä. Sain vakuutella sitä aika kauan ton hatun tarpeellisuudesta ku sen mielestä toi on kuulemma hupaisan näköinen ja luuli et käyttäisin tota tasan kerran jonka jälkeen sitten hylkäisin sen hattuhyllylle. Mut toisimpa kävi.
Hanskat tarttu mukaan mistäpä muusta kuin valtterista tänä syksynä.


lompakko ja avaimet. Lompakon ostin aikoinaan Mic Macista ja voisin oikeestaan kohta vaihtaa uuteen.. Avaimissa roikkuu mun kotiavain, faijan kämpän avain, H&M:n musta pörrö avaimenperä, kulahtanut vaaka avaimenperä jonka ostin varmaan joskus 10 vuotiaana tiimarista ja siitä asti se on tossa uskollisesti killinut, sit tossa on vielä mun koulun kaapin avain, pyörän avain ja 10 sentin kolikko jossa jostain käsittämättömästä syystä on reikä keskellä. Siks laitoin sen avaimenperäksi :D Joo, ja sit tossa taitaa killua vielä pari tollasta tölkkien "korkki" hommaa. Mikskä niitä sanotaan?


meikkipussi ja sen sisältö. Ton pussukan tein ite joskus viimekesänä. Yleensä kannan aina noita meikkejä mukana ja noi on ne mun perus arkimeikit. Viikonloppuna jaksan sit panostaa vähän enemmän. Vaik toiki kyl näyttää et tos ois jo paljon meikkejä mut eipä siinä oikeestaan oo.


purkkapussi ja lukujärjestys. Noi on muuten pahoja purkkia, ei kannata ostaa :-D. Lukkarin väritin tänään koulussa materiaali tiedon tunnilla. Japinkin lukkarin oon muuten värittänyt ja koristellut vähintäänkin yhtä taiteellisesti. Terveisin Sofia 5v.


Sit viel jotain ihme sälää. Kuulokkeet, kasa pompuloita, vyö, sit jotain random koruja. Mun laukun sivutaskuista löytyy aina jotain koruja. Useimmiten eriparisia korviksia... Nehän onkin tosi tarpeellisia ja silleen..


Siinä vielä koko laukun sisältö.

Ps. Katottiin Japin kaa tossa pari päivää sitten elefanteille vettä elokuva. Oon jo sikapitkään halunnut nähä sen ku kaikki oli sitä kehunut. Se oli just hyvä ! Mun mielestä siis, ei Japin :-D
Pps. Mennään Japin kaa koko viikonlopuks taas hyväskylään niin en tiiä vielä että milloin saan seuraavan postauksen väsätyks. Viimeistään maanantaina ellen sitten huomenna jotain keksi (=

Moikka <3!

2 kommenttia: