torstai 29. joulukuuta 2011

Alennusmyynnit

Täytyy kyl sanoo et olipaha köyhät alennusmyynnit.. Löysin vaan hameen, korvikset, ja nomination palan. Mitä mun himoshoppaajan taidoille on oikeen tapahtunut? Hame oli kyl just sellanen mitä oon jo pitkän aikaa ettinytkin joten eipähän ainakaan ihan pettyneenä tarvinnut sieltä helsingistä himaan lähteä. Ihmisiä siellä oli lähes yhtäpaljon ku jossain hulluilla päivillä ja välillä meinas mennä hermot ku yrittää jotain siinä rauhassa kattoo ni kymmenen ihmistä tunkee kattomaan sitä samaa vaatetta. :D Mutta minkäs teet, kukaan ei nähtävästi haluu missata alennuksia.




Hame makso kympin h&m:stä ja korvikset 5e Bijou Brigittestä. 

h&m:n alennuksissa ei oikeestaan ollu mitään muuta kivaa kun hameita. Niitä siellä oli vaikka kuinka paljon mut lopulta sit päädyin ostaa vaan ton leopardikuvioisen. Se oliki sit varmaan ainut juttu mitä mulla ei vielä leopardikuvioisena ollut. eheh.
Mua jäi harmittaa ku siellä oli sellanen ihana nahkahame joka makso 20e mut sit just kaikki mun koot oli menny :( Toi on niin tyypillistä.  Joku päivä mun pitää vielä mennä katsastamaan järvenpään alennukset josko sieltä vaik löytyis jotain.



Sain vihdoinki ton mun Nominationin melkeen täyteen noita paloja ni nyt mulla on sit kaks Nominationia! Täytyy kyl myöntää et toi toinen puristaa viel vähän mut ostan täs lähiaikoina siihen yhen palan ni sit sekin on sopiva =)


Joo noi kuvat on nii (hienosti sanottuna) surkee laatusia ni ehkä noi kaks kuvaa nyt saa riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti