torstai 1. joulukuuta 2011

December

Vaikee uskoo et nyt ollaan jo joulukuun puolella. Tää vuos on tavallaan mennyt ihan sika nopeesti ja sit taas tavallaan tosi hitaasti :-D joo oon tosi hyvä selittää. Tänää oli koulussa aika lepposa päivä. Istuttiin ja piirreltiin hameen muotikuvia ja syötiin kauhee läjä mokkapaloja. Nyt ei mokkapaloja enää vähään aikaan mulle kiitos.
Koulun jälkeen mentiin sinin kaa käymään kirpparilla ja tuusulan eurokankaassa ostaa kankaat hametta varten mitkä tehään koulussa tässä jaksossa. Tehään kummatkin ihan tismalleen samanlaiset mustat korkeavyötäröiset hameet jossa on kuusi hopeista nappia yläosassa ja vetskarit sivussa :-D
Kirppikseltä löyty pari kivaa juttua :


kahet ihan täydelliset legginsit! Just tollasii mustii oon ettinykki mis on noit blingbling härpäkkeitä :-D Samettiset on alunperin h&m:n ja makso 3e. Toiset on Lindexin ja oli 2,50 e


Sit ostin kans H&M:n yksiolkaimisen topin eurolla. Jostain syystä oon nyt hurahtanut yksiolkaimisiin toppeihin ja korkee vyötäröisiin farkkuihin. Mut eiköhän tääkin hurahdus viimeistään siinä vaiheessa mee ohi ku mul ei kaapista löyty mitään muuta kuin kyseisiä vaatteita.

Koulussa oli tänään joku random tapahtuma liikka salissa ja sit saatiin sielt mukaan kaikkee tarpeellista kuten kyniä, tarroja, pinssejä ja leikkitatuointeja. Päätettiin sit luokkalaisten kaa läntätä noita tatskoja käteemme... Ja nyt yritin äsken hinkata tätä pois eikä näytä kovin helpolla lähtevän...


erittäin tyylikäs sanoisinko.

Innostuin tos yks päivä kuvailee kaikkee kimaltelevaa ihan vaan koska oli tylsää.. Ehkä jaan nää kuvat nyt sit täälläkin :-D




Oon rakastanu tohon Katy Perryn uuteen biisiin! Kuulin sen tänään ekaa kertaa radiosta ja tykkäsin heti (:  Oon sitä kerennyt jo varmaan ainakin kymmenen kertaa tänään kuuntelee tässä samalla ku oon ollu koneella. Kohta varmaan alkaa maistuu puulta toikin biisi :-D

Öitä ! (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti