sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Wanna have you around like every single day

Böö :-D Nyt mulla on vihdoin aikaa hengähtää hetki. Koko viikonlopun oon taas ollut menossa. Perjantai illalla lähettiin Japin ja sen porukoiden kaa jyväskylään hotelliin ja tänään päivällä tultiin takas. Tänään oon sitten ollut Millan kaa.




Tollaset näkymät oli hotelli huoneen ikkunasta. Oltiin ylimmässä kerroksessa ja Samuli Edelmanki oli samassa kerroksessa :-D


Löydettiin jonku parkkihallin katolta tollanen jätti lumikasa :D Onneks tääl ei viel oo lunta.. !


Oli vähän kylmä..


Käytiin kans shoppailemassa ja löysin kivan laukun ja farkut :)


Farkuist en saanu otettuu parempaa kuvaa. Laukku makso 40e jossain laukkuliikkeessä ja farkut makso 30e Fiorellassa.


Millan kaa käytii pizzalla järvenpään esperancessa ja saatiin kaks kertaa väärät pizzat. Ekoihin ne oli laittanu vahingossa valkosipulia ja sit mentiin valittaa ja ne teki uuden ja sit mun pizzasta puuttu homejuusto ja se oli laitettu Millan pizzaan. Mut siinä vaiheessa ei enää jaksettu rupee valittaa ku oli nii kova nälkä ja saatiin sentään ne ekat pizzat mukaan himaan ilmaseks.


Napsasin kuvan tosta hienosti koristellusta kuusesta jäkessä :D

Mulla ei oo oikeen aivot toiminu koko päivänä.. Jotenki väsynyt olo vaik nukuttiin Japinkaa sellaset 10h viimeyönä. Ehkä oon tulossa kipeeks ? Toivottavasti en koska huominen ja ylihuominen on vielä vapaapäiviä.
Kattoo jos seuraavaan postaukseen jaksaisin sit vaik panostaa vähän enemmän.


Mitäs muuten tykkäätte Rihannan uudesta biisistä? Oon kuunnellu sitä täs nonstoppina puol tuntii :-D

Ps. siel hotellist oli ihana kylpyamme.! Haluun sellasen kotiinki :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti