sunnuntai 15. tammikuuta 2012

hiusjuttuja

Nyt näin ensiksi haluun vaan sanoo et Vihaan tätä bloggeria yli kaiken !!!! Olin kirjottanu kerranki ihan sikapitkän postauksen ja sit ku painoin tota julkaise teksi nappulaa ni tohon vaan tulee ettei tekstiä löydy... Ja olin kirjottanu sitä varmaan oikeesti tunnin verran. Lievästi sanottuna vituttaa. No, alotetaampa sitten alusta jos tää vaikka suostuis tälläkertaa toimimaan..

Elikkä ajattelin nyt tehdä postauksen mun hiuksista ja siitä miten hoidan niitä. Mullahan on siis luonnostaan ihan piikkisuorat hiukset ja tän takia en omista suoristusrautaa. Enkä myöskään hiustenkuivaajaa :-D Jotkut saattavat pitää tota jo hieman omituisena. Kampaajalla en oo käyny noin kolmeen vuoteen koska mun hiusten malli on tosi helppo hoitonen ni osaan itekki sitä leikata ja värjätä. Otsiksen leikkaan aina sillon ku se kasvaa liian pitkäksi ja latvoja leikkaan  noin 2-3 kk välein ettei ala kasvamaan kakshaaraisia.


Oon jo vuosikaudet pessy hiuksiani tolla Pantenen colour care shampoolla. Käytän myös saman sarjan hoito ainetta. Pesen hiukseni noin joka toinen päivä vaikka harvemminkin riittäisi. Mun hiukset nimittäin rasvoittuu tosi hitaasti. Mut must vaan ois jotenki ällöttävää pestä hiukset harvemmin :-D


Tossa ois vähän tököttejä joita käytän hiuksiini. Toi ylimmässä kuvassa vasemmassa reunassa oleva Schwarzkopfin hoitoaine suihke on uusin hankinta. Tuolla purkin takana lukee että toi vähentää hiuksien sähköisyyttä mutta mun mielestä mun hiukset on ollu vaan entistä sähkösemmät sen jälkeen ku aloin tota käyttämään, mut en sit tiiä.. Sit käytän kans tota Sunsilkin ruskeille hiuksille tarkotettua tököttiä. Ostin ton joskus saiturinpörssistä viidelläkymmenellä sentillä mut ihmeen hyvä tökötti toi on silti vaikka hinta ei ollu kummonen. Toi siis antaa hiuksille enemmän kiiltoa ja ne näyttää muutenkin terveemmiltä kun tota aloin käyttämään. Ja joskus harvoin kun mulla vaan on aikaa niin käytän tollasta Schwarzkopfin latvasuojaa. Toi on tosi tehokasta koska toi estää kakshaarasien tuloa hiuksiin ja latvat voi muutenkin paremmin.
Nivealta käytän tollasta tuuheutta antavaa suihketta jota ei harmi vaan enään myydä missään.. Tai ainakaan mä en oo enään löytäny tota mistään kaupasta..
Sit käytän jotain tollasta perus Lorealin hiusvahaa, laitan sitä hiusten tyveen ja sitten tupeeraan ni hiukset näyttää paljon tuuheemmilta.
Tosta vikassa kuvassa näkyvästä hoitosuihkeesta on tullut ihan mun vakkari hiustenhoito suihke. Oon käyttäny tota nyt jo jonku vuoden ja toi tuoksuu ihanalta ! :)

Oon selvästi periny mun hiukset mun äidin puolelta koska sillä on tälläset piikisuorat kanssa, joskin vielä vähän ohuemmat ku mulla :-D

2 kommenttia: