sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Lapsuuden kuvia

Löysin mun faijan kuva albumist jotain kuvia mun lapsuudesta ja sit päätin opetella vihdoin käyttää tota skanneria ja nyt sit skannasin noit kuvii jonkun verran :-)  Suurin osa näist kuvist on jotain mis oon about 5-10 vuotias. Julkasen nyt täälläkin muutaman kuvan, mut jätän suosiolla noi mun ja Pauliinan "hieman" nolot kuvat julkasematta :-D Nää kaikki kuvat taitaa suurimmaks osaks olla jotain laskettelu kuvia.


Täs kuvas ollaan Pauliinan kaa laskettelemas Pyhä tunturilla joskus vuonna nakki ja makkara. En tiiä mitä mä irvistelen tossa kuvassa vai oliks toi vaa joku mun perus ilme :-DD


hahaa tää on ihan paras kuva. Mul oli synttärit ja sit mulle leivottii tollanen hieno kakku minkä päällä oli marsipaanista tai jostain tehty leijonan poikanen. Sit meille uskoteltii et toi oli elävä laijona joka vaan nukku ja sitä ei saanu herättää. Oltiin siis aika hyväuskosia kakaroita, koska toi sepitys meni meihin ihan täydestä :-D


Muistan ku Baux oli joskus kunnon poikatyttö. Lyhyet hiukset ja kaikkee :D sit se ain leikkas sen barbeilt ja poneiltaki hiukset pois. Toivottavasti se ei nyt tuu tappaa mua ku teen siit näin kauheit paljastuksii tääl :D

Jostain syystä tää blogger lataa näit kuvii niin hitaasti ettei täst nyt oikee tuu hökäsenpöläystä. Lupaan sit laittaa lisää näit edustuskuvii joskus ku tuun seuraavan kerran tänne Helsinkiin :)

2 kommenttia:

  1. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. thanks so much ! :)) yes i'll go to check your blog ! :-D

    VastaaPoista