sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Saturday night fever


Eilinen ilta/yö meni ihan kivasti :-) Lähettiin korsoon joskus puol kuuden aikoihin ja perillä taidettiin olla siinä kuuden jälkeen. Ulkona oli ihan sairaan kylmä ja oltiin kaikki ihan jäässä :-(  Onneks sit saatiin sieltä yöllä kyyti Japille niin ei tarvinnut ruveta junien kaa säätämään. Ois pitäny kävellä yhteensä joku melkeen kolme kilsaa ja mennä kahdella eri junalla. Ja joskus kahen aikaan yöllä toi ois ollu aika.. mielenkiintoista? :D

Mun laukku oli taas ihan räjähtämispisteessä ja piti jopa vaihtaa tost mun suht isosta laukusta vielä isompaan et kaikki tavarat mahtu sinne, mukana mulla oli 1 litran pullo kokista, 2 pulloo tota ylimmässä kuvassa näkyvää vihreetä litkua, kamera ja kameralaukku, lompakko jne. Laukku siis paino aika mukavasti..


Kuvii tuli taas suht kiitettävä määrä. Kaikki vaan on melko samanlaisii, niinkuin yleensä :-D Ja suurin osa noista kuvista taitaa olla siinä 7-10 aikaan otettuja.. Sen jälkeen otetut kuvat ei ookkaan sit enään ihan niin edustavia.


Mitäs me brunet. :D hehee mul ja Sinil (kuvasta oikean puoleisin) on ihan samanväriset silmät !



Mun kameras oli tän illan jälkeen miljoona tälläst kuvaa mis tyylii yhelt puuttuu puolet naamast ja toiselt näkyy vaa otsa :D Ei oo helppoo tää järkkärillä kuvaaminen.. Aina sitä zoomii vääntää vahingossa ja sit tulee sellasii kivoja lähikuvia. Kuten esimerkisksi alla olevassa kuvassa on tainnu tapahtua.




Älkää ihmetelkö jos tää postaus on vähän tällänen sekava. Aivot vaan ei nyt käy ihan täysillä. Mistä lie johtuu...
Tää päivä onki sit kulunu lähinnä lagaillessa... Aamulla herättiin Japin kaa jo ysilt vaik mentiin nukkumaan noin kolmen aikaan yöllä ( Mul oli illal nii hirvee nälkä et piti alkaa mutustaa chilipähkinöitä ni nukkuminen vähän viivästy). Sitten aamulla katottiin telkkarii ja syötiin nuudeleita aamupalaks :) Ja sitä telkkarin kattomista jatkukin sitten aika kauan, ainakin mulla. Katoin mm. 3 jaksoa frendejä, 2 jaksoa miehenpuolikkaita, salkkarit, piilokameran, ja jonkun dinosaurus leffan. Haha se oli tyylii joku lasten leffa ja sit olin siin kokoajan ihan kauhuissaa et selviiks se pikkunen dinosaurus vai ei :-DD
Neljän mais Japi sit vei mut himaa ja siitä asti oon istunu täs koneella. Olin jo tänään aikasemmin tekemäs tätä postausta ja sit ihan siin postauksen loppu puolel tää kone meni ja sammu.. Siinä vaiheessa mun teki mieli luovuttaa ja mennä vaan nukkumaan :-D


Huomenna onki sit taas aina niin ihana maanantai <3 Koulussa meillä alkaa pesula jakso, mikä tarkottaa sitä et puolet luokasta menee ma, ti, ja ke pesulaan. Minä mukaan lukien. Siel sit opetellaan käyttää niit pesulan koneita ja kaikkee yhtä mielenkiintoista. Ei kyl ihan hirveesti innosta mut joo onneks se kestää vaan sen kolme päivää.

Moikka! :)

2 kommenttia:

  1. miks oot nyppiny kulmas noin ohuiks? ei sovi sulle, paksummat sopii paremmi:)

    VastaaPoista
  2. kokeilin vaihtelun vuoks :) joo kyl ne sopii munki mielest paremmi :D

    VastaaPoista