keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Vuoden 2011 lemppari asut

heipsan! Oon nähny niin monessa blogissa nyt postauksia vuoden 2011 asuista ni päätin nyt itekkin sellasen väsätä. Kaikkia 2011 asuja en aio laittaa koska niit vanhoja postauksia selaillessani tajusin et jotku kuvat on oikeesti niin huono laatuisia etten kehtaa niitä täällä enään uudestaan näyttää. Laitan tähän suurimmaks osaks ne asut jotka on mun lemppareita :-)

1.


2.

3.






4.
5.

6.



7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.


17.


18.


19.


20.


21.


22.


23.


24.


25.


26.


Asut tuli nyt aika sekalaisessa järjestyksessä. Mun omat lempparit näistä oli varmaankin asut 9, 14, ja 26. Ois kiva kuulla teidänkin mielipiteitänne et mistä tykkäsitte ja mistä ette :-D

Asiasta kukkaruukkuun. Mulla on vielä tää viikko lomaa jäljellä ja oon huomannu et lomalla on aika harvinaisen tylsää. Aamulla herään myöhään (ellen oo Japil ja sil on kouluu) sit meen koneelle, oon siinä niin kauan kunnes huomaan etten oo syöny aamupalaakaan ja sit syön jotain ja dataan iltaan asti ja sit saatan ehkä jopa jaksaa kattoo telkkaria. Välillä nään myös jotain kavereita ja yleensä viikonloppusin oon jossain. Mut kyl tää sentään koulussa olemisen voittaa :- D !

8 kommenttia:

  1. 2 ja 17 on ihanat!! Ja sun hiukset ♥ ne on ihanat

    VastaaPoista
  2. Siis apua, noi jotkut ovat ihan sairaan upeita! ♥ Oot hirmuisen nätti :)

    http://kisstherain-p.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. beautiful outfits bebe, I love your style.I am following you now, I hope you will follow me too ,
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Mistä tuo ihana 3 asun hame on? Oon ettinyt semmosta kaikkialta! :)

    VastaaPoista
  5. ostin sen seppälästä joskus ehkä vuos sitten : )) joo se on kyl tosi kiva munki mielest :D

    VastaaPoista