tiistai 7. helmikuuta 2012

Gina Tricot

Selailin tänään taas pitkästä aikaa Ginan netti sivuja ja sinne oli tullu vaikka mitä ihanaa :D Onneks en nyt tällä kertaa mitään sortunu tilaa vaikka toi just tilille tullut opintotuki vähän kutkuttaakin.. Gina on kuulunut jo parisen vuotta mun lempikauppojen joukkoon. Siellä on mun mielestä aina ollut hyvä hinta-laatu suhde, eikä ne vaatteet hajoa heti käsiin niinkuin esim. yhden nimeltä mainitsemattoman vaatekaupan vaatteet. Aika moni voi varmaan päätellä mitä kauppaa tarkoitan...
Tässä ois nyt mun lemppareita Ginan uutuuksista :-)

Oon jo pidemmän aikaa ettiny kaupoista tollasia amerikan lippu kuvioisia paitoja/toppeja mut viel ei oo oikeen mikään natsannu. Toi ois kyl aika jeees :-)

Käärmekuosiset farkut. Aika päheet :D (joo en tiiä mikä slangisana toiki taas on)


Toi hame on ihana ku siin on noit pienii kultasii palloja :D

Korkeevyötäröiset farkut <3
Oon vihdoinkin alkanu lämmetä tälläsille lyhyille ja leveille paidoille ku tajusin et noi näyttää hienoilta korkeavyötäröisten farkkujen kanssa.

Ei voi muuta sanoo ku cooool!

Siinä ne taiskin sitten olla.
Tänään koulussa sain tietää et mulla on joka torstai 14-16 matikan tukiopetus <3 Sillä hetkellä en kyllä hyppiny riemusta tai ollu mitenkään erityisen iloinen... Mutta pakkohan siellä on sit vaan käydä et pääsee tost matikasta läpi.. Sillon ku alotin ton amiksen niin sanoin sille opolle et mulla on vaikeuksia matikassa niin mulle vaan sanottiin siellä että "kyllä amiksen matikasta läpi pääsee". Ja kokeessa sit luki hylätty. Great. Mun aivot vaan ei pysty keskittyy silloin ku on matikasta kyse ja kaikki menee päi bebaa (kauniisti sanottuna)...

Noi lämpimät ilmat tuli muuten ihan ku tilauksesta! Ku ostin valtterista ton villakangas takin ja voivottelin ettei sitä voi vielä käyttää ku muuten jäätyy ni eilen sit pystyin jo käyttämään sitä ihan hyvin eikä tullut yhtään kylmä. Toivottavasti nää ilmat nyt pysyis tälläsenä lopputalven. Vaikkakin epäilen sitä suuresti.. Kohta ne hirveet paukkupakkaset kummiski taas tulee ja sit ollaan ihan jäässä..
Adios <3 !

5 kommenttia:

  1. Apua! Niin siistit noi alimmat sortsit!! Ja muutenkin on kyllä tullut kivan näkösiä uutuksia ginaan:)

    VastaaPoista
  2. opetan sulle matikkaa XD bauxeilumatskuu :D

    VastaaPoista
  3. toi ensimmäinen paita on ihana! :)

    VastaaPoista
  4. Tiina: no niinpä !:) noi on niiin ihanat :D !
    Anonyymi: haha joo kyl, mitäköhä siitäki tulis :DD
    Tuuli: nii on :-))!

    VastaaPoista
  5. Se paita on ollu hakusessa jo jonkin aika :)

    VastaaPoista