maanantai 27. helmikuuta 2012

Guess

En enään omista ainottakaan Guess merkkistä korua tai mitään muutakaan mutta tykkään niistä silti ihan sikana. Mulla oli joskus Guessin lompakko mutta jotkut ihanat pissikset päätti sitten varastaa sen helsingin taiteissa pari vuotta sitten ja rahat ja pankkikortit meni sitten siinä samalla.. Guessilla on mun mielestä aivan ihanania koruja ja kelloja. Laukut on ihan jees mutta niistä en niin hirveästi tykkää kun Guessin muista jutuista. Ja se hintakin on vähän liian suolanen mulle, kuin myös niissä kelloissa :-D Tykkään myös niistä ihan perustopeista joissa lukee rinnan kohdalla Guess.



Ja nyt niitä ihan lemppari juttuja eli Guessin koruja ja kelloja <3!

Tää kaulakoru on ihanin kaikista! Toi on pakko viel joskus hankkia :-D Mitäs te tykkäätte Guessista? :-)

10 kommenttia:

  1. Siis toi on nii tuttu ja todella törkee.. multa varastetiin kesällä laukkun, missä oli guessin lomppako.. No ostin kyl jossai vaihes uuden ja hienomaan, nii ei harmita enää :D ittelläs on 2 guessin paita, 2 rannekorua, yks kaulakoru ja lompakko... lisää ja lisäää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo multaki pöllittii laukku missä se oli. Onneks se laukku sit löyty mut sen sisältö oli kadonnu... -.-
      Oii vitsi oon sulle kade! :D Kelpais kyl mullekki toi määrä guessin juttuja :DD ne rannekorut varsinki :D

      Poista
    2. vooi ei =( no mä sain mun mieheltä syntäri lahjaksi guessin kaulakorun.. sitä se lähti :D

      Poista
    3. ooi vähä kiva lahja :-)) !

      Poista
  2. aaw, näihin sun postauksiin jää koukkuun, I love Guess <3

    VastaaPoista