maanantai 13. helmikuuta 2012

I don't wanna live another day, without your body next to me


Tässä on nyt tää valtterista ostettu takki mulla päällä :-) Onneks tänään oli taas hitusen lämpimämpi päivä niin pysty käyttää tota. Toi on mun uus lemppari takki :D


                                                         Lyhyt paita valtteri (h&m)
                                                         pitkä paita prisma
                                                         takki valtteri (h&m)
                                                         legginsit kirppis (seppälä)
                                                         kengät lacoste


Tänään oli perus tylsä koulupäivä kaheksasta neljään.. Meillä oli pari tuntia ensiapua ja oli se kyl kivempaa ku tunnilla kaavojen piirtäminen. Hyvinkäältä tuli jotain tyyppejä opettamaan ensiapua meiän luokalle, se oli joku niiden opinnäyte työ homma. Elvytettii sitä ihme nukkee ja sit laitettii toisiamme siel kylkiasentoihi ja keikkee tollast perus juttuu mitä on jo käyty miljoona kertaa ennenki läpi..  Huomenna ne sit tulee sinne taas, tälläkertaa opetellaan haavojen hoitoa. No, on noi kyl varmaan ihan hyödyllistä opetella taas kerran ni eipähän ainakaan pääse unohtumaan.


duckface ku en muutakaa keksiny :-(


Mun aamu ei menny tänään kovin loisteliaasti.. Hukkasin meinaan mun kännykän ja en oo sitä vieläkään löytäny. Aamulla ku olin lähössä kouluun niin en löytäny mun kännykkää mistään vaik olin sen johonkin pöydälle jättänyt. Sit autossa ku yritin vielä soittaa mun äidin puhelimella mun kännykkään niin se mun soittoääni kuulu meiän auton takakontista O.o... Siinä sit yritin ettii sitä aika kauan ja soitin siihen monta kertaa mut sit yhtäkkii sitä puhelimen ääntä ei enään kuulunutkaan eli se oli sammunut. Akkukaan siitä ei ollu loppunu koska siinä oli täydet palkit. Eli aika todennäkösesti se kännykkä lojuu jossain meiän autossa kastuneena tai jäätyneenä koska ei se itestäänkään sammu.
Oon niin kännykkä riippuvainen et oli tuskaa olla kahdeksan tuntia koulussa ilman kännykkää.. Kokoajan kaivelin mun taskuja ja sit aina muistin et se onki hukkunu... En vaan yksinertasesti pärjää ilmat puhelinta koska sit en saa yhteyttä keneenkään, en voi kuunnella musiikkia, enkä voi käyttää kännykän laskinta matikan tunneilla... Jos se ei tän päivän aikana ala löytyy ni en tosiaan tiiä et mitä teen..

haha jätän ton teksin tohon koska se kännykkä meinaan just löyty... Mun pikkusiskon hupusta... En tiiä mitä tääl oikeen tapahtuu mut ei tää ihan normaalii kyl oo :-D No nyt ainaki piristy kummasti tää päivä :-D! Mut sitä en voi kyl ymmärtää miten se kännykkä itestään sammu :D... No mut ainakin toimii vielä! :)

4 kommenttia:

  1. Onneks oli happy ending! :)
    Ja kiva blogi sulla muutenkin!

    VastaaPoista
  2. Nuo housut on todella kivat! Oon halunnut itselleni vastaavia jo pitkään mutta jotenkin on vaan jäänyt hankkimatta vielä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! Joo mulla oli vähän sama juttu noiden kaa :D olin halunnu tollasii sikapitkään ja sit ku löyty halvalla ni ostin :)

      Poista