sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

2- vuotis päivä !

Moi ! :)
Elikkäs tänään tulee täyteen kaksi vuotta siitä kun alettiin seurustella Japin kaa <3 :) Käytiin eilen Järvenpäässä leffassa sen kunniaks. Katottiin se nälkäpeli niminen leffa. Oli ihan ookoo mut aika pitkä vaan. Leffa loppu vast joskus 11-12 aikaan, en oo nyt varma koska kelloja siirrettiin niin menin ihan sekasin itekki :D. Leffan jälkeen ajettiin Japille ja mentiin oikeestaan suoraan nukkumaan koska ainakin mä olin jo tosi väsyny. Eli oli kaikin puolin tosi kiva ilta.

Etin nyt mun koneelta ja blogista ja facebookista ja ties mistä kaikkii kuvii mitä on musta ja Japista otettu nyt tässä parin vuoden aikana, ja niitä oli aika paljon joten karsin nyt ne "parhaimmat" tähän :)


Tää kuva on otettu joskus viime viime kesänä kun oltiin rantsussa Japin ja mun kavereiden kaa. Kuten huomata saattaa ni tossa mulla on melkein mustat hiukset ja Japilla ei oo hiuksia melkeen ollenkaan :D Ja mun hiukset on tossa paljon lyhyemmät kuin nyt.


En oo varma mut tää kuva saattaa olla otettu mun 17-v synttäreillä eli noin puoltoista vuotta sitten.


Tässä taas ollaan napapiirillä ja tää on otettu viime kesänä ku oltiin Japin ja sen porukoiden kaa niiden mökillä Sallassa. Eli lapissa jos joku ei tiiä :D


hihi Japi kalastamassa :D Hyvä laatu täs mun vanhas pokkari kameras.. Tää kuva on otettu Turussa meiän mökillä viime viime kesänä. Ei saatu yhtään kalaa vaik istuttiin tuol kalastamas ikuisuus :D Siel vaan hyppeli sellasii pikkusinttejä. Oltais haluttu saada joku hauki ni oltais päästy grillaamaan sitä. Tainno, mä en kyl ite tiiä grillauksest mitään enkä tiiä tietääks Japikaan eli mitäköhän siitäki ois tullu :D


Japi yrittää selvitellä mato ongen siimoja. Virvelit ois ollu iha jees. Tää on just hieno kuva ku tuol takana näkyy kivasti auringonlasku <3


kaks ylläolevaa kuvaa on otettu myöskin sillä turun reissulla. Ylimmässä Japi yrittää saada venettä pois kaislikosta ja alemmassa hieno kuva meiän jaloista mis mun jalat näyttää metri kertaa metri kokosilt ku zoomattiin kameraa vähä liikaa ilmeisesti.


kaks ylläolevaa kuvaa on otettu viime talvena jyväskylän reissulta. Oltiin hotellissa pari yötä ja käytiin mm. shoppailemassa, syömässä ja leffassa.


En muista et minne me ollaan tässä menossa mut luultavasti helsinkiin. Japi oli just saanu ton kännykän 18 v synttäri lahjaks ni otin sala kuvan ku se yritti opetella käyttämään tota. Ja sit se anto sen vanhan kännykän mulle ku ei enää tarvinnu sitä :) <3


Tää on laivareissulta ja voitettiin pelikoneesta 50e! Jej.



Mä edustavana viime kesäisellä lapin reissulla :D... oispa jo kesä <3




hahaa :D


Meitsi yrittää kiivetä talon katolle tollasii huterii tikkaita vasten. Vähän ehkä pelotti... :D Tääkin kuva Lapista otettu. Siellä tuli oteltuu aika paljon kuvii ku välillä oli vähän tylsää ku se mökki oli no, lapissa. Eipä siel paljo tekemist oo :D Kateltiin vaan telkkarii ja oltiin pihalla ja sillon Japi ajo autoo ekan kerran.


Sit mä loppuen lopuks jopa pääsin sinne katolle. Ja tyylikkäänä Japin verkkarit jalassa ja mun vanha t-paita päällä ja ilman meikkiä. No eipä tuolla nyt ollut mitään välii miltä näyttää :D




Sori ku nää kuvat tulee tällein ihan sekalaisessa järjestyksessä ja tää postaus on muutenki vähän sekava mutta koettakaa kestää! :D


Tää on ehkä eka kuva musta ja Japista. Kuten huomata saattaa ni tossa oon vielä blondi... Kummatki edustaa ja sillei :D


nonniin siinä ne kuvat sitten olikin. Vaikee kuvitella et ollaan oltu yhessä jo kaks pitkää vuotta. Toisaalta se aika tuntuu ihan sika lyhyeltä koska musta tuntuu et oltais tyyliin tunnettu aina :D Puhuttiin Japin kaa jo mesessä kauan ennen ku nähtiin ekan kerran ja silloin ei vielä oltais varmaan voitu kuvitella et vielä joku päviä me seurusteltais :D . Ja sillon kummatki taidettiin vielä seurustella edellisten kaa..
Muistan vielä sen ku näin Japin ekan kerran, silloin oli talvi ja oltiin sauniksen juna asemalla. Seurustelee me sit alettiin siitä vähän ajan päästä ja silloin oltiin itse asiassa järvenpään juna asemalla haha :D En vois nyt ees kuvitellakkaa et millast ois jos ei seurusteltais koska tähän on jo niin tottunu ja on tää nyt ainakin mun mielestä paljo kivempaa ku sinkkuna oleminen. Oon kuullu aika monen ihmisen sanovan että sinkkuna on paljon kivempaa mut mielipiteensä kullakin. Ite oon ainakin sitä mieltä että ne ei oo vaan löytäny sitä oikeeta jotka noin sanoo :)

Alussa meillä oli Japin kaa paljon enemmän riitoja ku esim nyt. Silloin se oli vielä ehkä vähän sitä "teinidraamaa" jos noin nyt voi sanoa. Nyt ku on seurustellu kauemmin niin ei ne riidat oo enään niin isoja ja ne pystyy aina sopimaan :)

Nyt voisin lopettaa tän postauksen tähän. Innostuin taas kirjottelemaan aika paljon mut toivottavasti jaksoitte lukee :D !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti