perjantai 23. maaliskuuta 2012

Come and take a walk on the wild side, Let me kiss you hard in the pouring rain


ihana biisi <3

Tänään pääs converset ekaa kertaa jalkaan. Oisin kyl mieluummi voinu laittaa vaik kumpparit jalkaa ku tuol on vähä markää ja kurasta ni ei oikeen hyvä sää valkosille converseille. Heti ku pääsin koulusta kotiin ni putsasin ne vedellä ja vessapaperilla :D


Pääsin koulusta jo klo 12 ja sitten treffasin Sallan meiän koulua vasta päätä olevalla kirpparilla. Mulla oli kokonaiset viis euroa rahaa ja Sallalla ei ollu sitäkään. Kummatki sit tietty löydettiin vaikka kuinka paljo tavaraa niin sitten ei voitu jättää niitä sinne vaan käveltiin pari kilsaa nostaa rahaa k-kaupan automaatista. Mun kortissahan ei meinaan oo sitä maksuominaisuutta ja Sallalla ei ollu tilillä rahaa..  No onneks tänään oli niin ihanan aurinkoinen ilma ettei se pieni kävely ollu pahitteeks :D


laukku 3e. Mulla oli tollanen melkein samanlainen laukku mut vaan beigenä, mutta eipä oo enään ku jätin se epähuomiossa kerran lattialle ja kissa päätti kusasta sen päälle. No, onneks nyt löyty uus ja vieläpä halvalla! Ja toi on ehk viel kivempi ku se vanha ku toi on harmaa.


Iltalaukku 6e. Toi oli ehkä vähän hintava mutta en omista yhtään ilalaukkua niin toi oli vähintäänkin tarpeellinen.


h&m:n perus raita paita 1e.


Piecesin korkeavyötäröiset shortsit 4e. Ku löysin nää sieltä kirppari pöydältä ni olin sillee WHOAH! Koska oon viimeset pari kk katellu just näitä samoja shortseja veromodassa mutten oo raaskinu ostaa korkeen hinnan takia. Ja nää oli vieläpä just oikeen kokoset :)


farkkulegginsit 2e.

Sain tänään kuulla erittäin hyviä uutisia. Nimittäin mun kesätyöhön liittyen. Mulle soitettiin tänään ja kerrottiin että oon saanu sen työpaikan! Jeeeeahh! Eli alotan siellä heinäkuussa ja oon siellä sen kuukauden. Toi on ihan loistavaa et sain just heinäkuuks töitä koska Japi lähtee heinäkuussa armeijaan niin kuolisin varmaan tylsyyteen jos oisin vaan kaiket päivät himassa. Ja sit ois ainaki jotain muutakin mietittävää kuin se että meenkö koneelle vai katonko teeveetä :D

Mut nyt jatkan salkkareiden kattomista. Vetäsin just kokonaisen kebabin ranskalaisilla ja nyt ehkä hieman turvottaa. Aktivia ei ois pahitteeks, paitsi nyt en kyl pysty enään syömään pariin tuntiin mitään :D

20 kommenttia:

  1. It´s great to see what you are doing in this blog.

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi!! Ihanat converset ;)

    VastaaPoista
  3. aa vitsi mun on pakko lisätä omaan ostoslistaan noi valkoset conssit! en kestä pakko saada noi kesäks :-D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa ihmees :) ! Noi on niin ihanat <3

      Poista
  4. kävit kommentoimassa mun blogiin ja aattelin sitten tulla kattomaan sun blogin puolelle:) ihan sika ihana blogi! ja ooot läytänyt aivan ihanii juttui kirpparilta!en itse käy kirpputoreilla melkeen ikinä mutta nyt oon nähny monessa blogissa mitä ihmiset on sieltä läytänyt ja nyt on aivan pakko päästä jonnekkin! Aivan mahtavia löytöjä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitti paljon! :) joo mä käyn ite aika paljon kirppareil ja täytyy kyl sanoo et niist löytää ihan sika kivoi juttui jos vaan jaksaa tarpeeks ettii :) kannattaa ihmees käydä :)

      Poista
  5. Tää sunkin blogi on ihan älyttömän ihana!!<3 Sait yhden lukijan lisää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitti paljon! kiva et tykkäät! :)) <3

      Poista
  6. sulla on aivan ihana blogi :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. ihanat nuo converset ! ♥ ja tosi kiva blogi :)!

    VastaaPoista
  8. Ihana toi valkoinen rusettilaukku! :)

    VastaaPoista