perjantai 30. maaliskuuta 2012

Haters don't like we got the spotlight


Näin viime yönä taas ihan kökköö unta... Tällä kertaa olin kerrostalossa jonka pihalla juokseteli pari ampujaa jotka ampu kaikkii ohi kulkijoita ja sit oltiin jumissa siellä kerrostalossa ja sitten yhtäkkii sinne tuli sairaan kuuma ja siellä haisi savulta. Sit se koko talo oli liekeissä ja sit luulin et kuolen sinne ja siihen se uni sitten loppukin :D. Kattoo jos ens yönä näkis jotai vähä mukavampaa unta, mullakun on aina tapana muistaa nää mun unet..
Mut onneks tänään on sentään perjantai! Vaikken ookkaan mitään ihmeempii nyt tekemässä varmaankaan mutta ainaki saa olla myöhään koneella jossei muuta.... :D



Oon koukussa tohon purkkaan!

Tänään käytiin taas mutsin kaa kaupoilla ja sieltä tarttu mukaan vähän kosmetiikkaa :)


Vanha ripsari on jo ihan kuiva kökkö joten päätimpä ostaa ton jota on joka paikassa nyt mainostettu. Kokeilin sitä äsken ja ihan lupaavalta vaikutti. Hintaa oli noin 13e. Onko muilla tota ripsaria ja jos on niin mitäs ootte mieltä? :) Ois kiva kuulla että kannattaako tota ostaa jatkossakin :D


Kynsilakat seppälästä 2e kpl.

Ja sitten tän päivän outfittiä.


Ihanaa kun pystyy vihdoin käyttämään nahkatakkia! Tiiän et monet on käyttäny jo kauan mut mä oon sellanen vilukissa et kaivoin sen vast pari päivää sitten vaatekaapista. Joo ja älkää ihmetelkö noi mun nyrpeitä ilmeitä.. Kamera ei oikein suostunu yhteistyöhön ni mua vähän ketutti sen takii. Noin 80% itselaukaisimella otetuista kuvista tuli ihan sumeita... Taitaa olla kameran asetukset jotenki päin sanonko mitä. Ja mä oon sellane tekniikan ihmelapsi etten osaa säätää yhtään niit asetuksii..


kaulaliina,  laukku ja farkut kirppis / takki veromoda / kengät converse (kengät ei mahtunu kuvaan :D )

13 kommenttia:

  1. Tosi kiva tää sun blogi! :>

    http://champagnelifemeri.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. oot tosi kaunis :) ooo ihanat converset!!

    VastaaPoista
  3. toi purkka on kieltämättä ihan parasta ja samalla myös todella koukuttavaa! :D olet sofia todella kaunis ja sulla on oikein kiva blogi myös :-)

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tosi hieno blogi sullaki (; liityin lukijaks (:

    VastaaPoista
  5. Kiva tää sun blogi! Liityin lukijaks.
    Käy tsekkaa myös mun ja jos tykästyit liity lukijaks :) http://karoliinanlifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista