keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Sunny day


Kuvasin nyt ne kirppis ostokset viime kerralta. En sit kuvannukkaan loppujen lopuks ku vaan ton liivin ja hameen koska se toppi oliki kokoo L ja sit vähän iso mulle. Eli se menee suoraan vaan kirppismyynti kassiin ja yritän myydä sen sit ens kerral valtterissa. Toi liivi on h&m:n ja makso 3e.


Höhöö näytän ruskettuneelt :D


Hame makso 2,50.


Asiasta kukkaruukkuun. Sain jo eilen vähän etuajassa Japilta meiän vuosipäivä lahjan. Näin sen paketin niin enhän mä sit voinut olla sitä avaamattakaan :D ! Se on i-h-a-n-a!


Ku näin ton paketin ni mun ilme näytti varmaan samalta ku pikkulapsella karkkikaupassa :D


hihii toi on just niin mun tyylinen <3 Tää on taas tätä materialismionnellisuuden ihanuutta :-D

Ja sitten taas asiasta kukkaruukkuun, tai oikeestaan zumbaamiseen jos tarkkoja ollaan. Meillä oli tänään koulussa taas zumba tunti. Jos sitä nyt pysty zumbaks kutsumaan. Ei mulla tullu ees hiki :-D... Viimeks ku oli eri zumba vetäjä nii olin jo minuutin zumbaamisen jälkeen ihan hikinen ja oli hirvee jano. Tossa vaan tehtiin sellasii helppoi ja yksinkertasii jalka toisentaakse liikkeitä jotka varmasti osais kukavaa. Must zumban pitäis olla sellasta kunnon sheikkausta että varmasti joka paikka höllyy ja tulee läskeille kunnon kyytiä. No mutta toisaalta taas ihan hyvä etten väsyny tosta ku pitäis vielä illalla jaksaa mennä ratsastamaan :-)
Nyt meen laittaa pakaste pizzan uuniin ku kuolen kohta nälkään !

Ps. aamulla oli täällä -20 astetta pakkasta :( Not kiva!

6 kommenttia:

  1. Kiitti, mun on itse niin vaikea mieltää itseäni lyhythiuksiseksi vaikka tässä sitä ollaan oltu jo monta kuukautta...:D

    Rakastuin tuohon sun käsikoruun, saiskohan noita hopeisenakin? Aiivan ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo emmäkää varmaa ikinä tottuis jos leikkauttaisin itelleni lyhyet hiukset :D

      nii mäki <3! luulis et noita saa myös hopeisena :) kannattaa katella vaik guessin nettisivuilt :)

      Poista
  2. nii luulis et kaikki osaa mut eipä näyttäny osaava ::D ja toi koru on oikeesti just sulle ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no joo ei ... :Dd niinpä toi on ihana <3 ! :))

      Poista