tiistai 13. maaliskuuta 2012

Tuunatut shortsit

Olin lauantaina gina tricotissa ja rakastuin siellä sellasiin ihaniin mustiin ja valkoisiin niitti shortseihin. Kävin jopa sovittamassa 34 kokoa olevia kun kolmekutoset oli loppu. Eipä ne sit mulle sopinu oikee vaik kuinka yritin vääntää sitä nappia kiinni ( voi kyllä toikin johtua siitä että olin laiska ja sovitin niitä farkkujen päälle ). En tiiä että olisinko muutenkaan ostanu niitä shortseja koska ne makso 40e joka on aika paljon tälläselle köyhälle opiskelijalle. Ajattelin että "kyllä mä itekki voin tollaset helposti tehdä". No sitten väsäsin sunnuntaina mun vanhoista shortseista hieman samantyyliset mutta en nyt osaa sanoa että onko ne hienot vai ei... Laitan tohon alle kuvat niistä ginan shortseista.


Eiks ookki ihanat ? Kyl mä noi viel joku päivä hommaan!

Ja alla kuva niistä mun shortseista ennen tuunausta:


ja tässä tuunauksen jälkeen:


Otin noi niitit jostain vanhasta niitti vyöstä. En hirveesti tykkää noiden niittien väristä ku ne on tollaset vaaleansiniset, toki oisin voinu värjätä ne kynsilakalla vaikka hopeiks mut olin liian laiska. Sit tein kans ratkojal tollasii reikii noihin. Ja sit ku olin tehny ne reiät niin alko kaduttaa. En nyt osaa päättää että kehtaako noita käyttää vaiko eikö?

Tässä vielä kuvia hienoista shotseista:


Shortsit : http://www.coalnterryvintage.com/apps/webstore/products

4 kommenttia:

  1. Cute!
    Amazing blog dear! Following! Follow back? <3

    VastaaPoista
  2. Tulis äkkiä kesä, ah mieki rakastan noita shortseja <3

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista