tiistai 20. maaliskuuta 2012

Työhaastattelu

Tänään mulla oli koulun jälkeen klo 14.30 kesätyöhaastattelu. Hain siis töihin järvenpään kaupungin puisto puolelle heinäkuuksi. Must tuntuu et se haastattelu meni ihan hyvin vaikkakin sain siellä sellasen kivan yskimiskohtauksen joka ei hetkeen loppunu... Onneks ne haastettelijat vaan naureskeli ja kysy että mulla taitaa olla ilmeisesti flunssa. Se on niin tyypillistä et sit ku pitäs yrittää olla edustavasti niin sit on joku flunssa tai jtn.. Ne lupas ilmotella mulle ens viikolla sähköpostilla että saanko sen paikan. Nyt sitten vaan jännitän täällä siihen asti sormet ristissä ja toivon parasta.
Mulla on oikeestaan kaksi syytä et miks haluun kesätöihin. No, ensinnäkin se raha joka on varmaan aika itsestään selvää mutta myös se, että jos saan kesätöitä niin mun mummi lupautu maksamaan mulle ajokortin. Ajokorttii oon halunnu jo vaikka kuinka pitkään ja toi ois niin mahtavaa jos joku sen mulle viel kustantais koska itellänihän mulla ei ois siihen rahaa vielä piiiitkään aikaan. En vaan oo oikeen luottavainen mun ajotaitojen suhteen, ikinä en oo autoa ajanu ja eka ajotunti pelottaa kyl sit varmaan ihan sikana. No mut siihenkin on aikaa sit viel onneks monta kuukautta koska alottaisin ton ajokoulun joskus kesällä/syksyllä.

Ja sitten asiasta toiseen. Mulla ei oo nyt ollu pitkään aikaan oikeen kuvailu fiilistä ja ei mulla ees oo mitään mitä kuvailla pahemmin. Toi kamera painaa niin perkeleesti laukussa et harvoin jaksan sitä missään raahata. Joku taskukokonen järkkäri ois aika magee! Kuvailin nyt tänään kuitenkin pikkasen viime aikaisia ostoksia. Noi on kaikki kyl jotain pikku tilpehöörää mitä on tarttunu mukaan erinäisiltä kauppa reissuilta ja päätin nyt kuvata kaikki kerralla.


Oon aina ollu tosi pihi minkään kosmetiikan suhteen ja ostan yleensä halvimmat tuotteet mitä rahalla saa. Oon sitä mieltä et jos vaan osaa meikata niin kyllä ihan normi tuotteillakin saa ihmeitä aikaan. Ite en esim. ikinä ostais mitään viidenkympin puuteria tai muutakaan putelia.
Kuvassa vasemmalla olevan hiuslakan ostin emotionista maanantaina ja hintaa oli vaan 2.50. Ostan siks usein noita mini lakkoja koska ne kulkee kätevästi laukussa mukana. Noilla on vaan se huono puoli että ne loppuu aika nopeasti..
Ton pinkin dödön ostin vaan lähinnä siks koska se oli pinkki ja toi tuubi on hieno.. ja no, koska tarvitsin uutta.
Sit Lindexistä tarttu mukaan tollanen alennuksessa (1e) ollut mikälie karvojen poistaja hommeli. Toi on mulle melkeempä pakollinen koska mun vaatteet on aina ihan täynnä kissan karvoja koska toi katti aina löytää tiensä just mun vaatepinon päälle..
Emotionista tarttu mukaan kans huultenrajauskynä. Hintaa oli femma ja toi on aika lähellä mun omien huulten väriä, siks mä ton ostinkin. Käytän tota lähinnä huulikiillon kaverina.

Tästä tuli nyt todella teksti pitoinen postaus mutta toivottavasti joku jakso lukea! :)

4 kommenttia:

  1. kaikkii meit pelottaa toi eka ajotunti ja mullaki loppu se käsien hienonen tärinä vasta kolmannen tai neljännen ajotunnin jälkee :'D toivottavasti tää rohkas sua eikä päinvastoin XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo eipä paljo rohkassu mut kyl se siit sitte XD onneks kuulemma mulla on etuja tos ajamises ku oon käyttäny nii paljo ompelukonetta nii sit en paina kaasuu heti täysii :Dd

      Poista