keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Uudet Converset !

Näin eilen salkkareita katsoessani jonkun mainoksen missä sanottiin että tänään intersportissa kaikki normi converset 40e. Toi alennus tuli just täydelliseen aikaan! Oon jo harkinnu pari kk uusien conssien ostamista nyt kevääksi ja kyllä kelpaa ku noin halvalla sai! Oikee hinta ois ollu 75 e eli kyllähän tossa aika paljon rahaa säästi ;) Koulusta päästiin puol kahelta ja siitä sit mentiin Sinin kaa suoraan jäkeen ja intersportiin. Olin eka kahen vaiheilla että otanks mä mustat vai valkoset niin päädyin sit valkosiin. Saa nähä et kauan ne on mulla valkoset..
Sit toi kengän koko ihmetytti mua kans suuresti.. Yleensä mun kengän numero on jtn 40-41 väliltä ja kun menin sovittaa niitä kenkiä niin otin hyllystä vaan automaattisesti käteen ne 40 ja 41 koot ja ne tuntu kummatkin vähän isoilta niin sit päädyin sovittaa 39.5 ja ne olikin ihan sopivat. Mun toiset converset on kyl kokoo 40 mut ostin nekin joskus alennuksesta niin siellä ei varmaan silloin ollu tota 39.5 kokoa.


En keksiny muutakaan kuvauspaikkaa kun keittiön pöytä.. :D


On noi kyl ihanat <3!


Siinä vielä kuvat uudesta ja vanhasta. Huomaa aika selvästi kummat on käytetty :D Pitäs pistää noi pinkit taas pesukoneeseen ku taisin pestä ne viimeks joskus viime keväänä. Valkosii saaki sit pestä varmaan huomattavasti useemmin ku noita toisia.

12 kommenttia:

  1. mä ootinkin et sult tulee tämmönen postaus. :D

    VastaaPoista
  2. Oi oi, mä tarttisin myös uudet Conssit. On muuten parhaat kengät ikinä <3

    VastaaPoista
  3. Mulla on kans jalka kokoa 40-41. Converseissa on se hyvä puoli, että mulle sopii sekä se koko 7 että se 7,5. Otan sitten niistä aina sen, jota on tarjolla. Mulle on myyjätkin ihan sanonu, että "vierekkäisissä" koissa ei oo välttämättä aina ees eroa eli se riippuu ihan kengästä välillä, että mikä koko on hyvä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eipä niissä taida olla kyl hirveesti eroa noissa koissa ku yleensä mulla on aina just ollu toi koko 7 mut nyt 6.5 sopi ihan yhtä hyvin mulle :) Kerranki oma jalka tuntu pieneltä :DD

      Poista
  4. Cool shoes! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. sofiaa, lahjota noi mulle ?? :D terveisin kateellinen kaverisi

    VastaaPoista
  6. Ihan käsittämättömän hyvän tarjouksen olet kyllä löytänyt! Hyvä ostos <3

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista