maanantai 2. huhtikuuta 2012

Cash rules everything around me

Se fiilis kun katoin aamulla ulos ikkunasta ja maassa oli metri lunta ja lisää vaan sato kokoajan.. Mun eka ajatus oli et " joo meen takas nukkumaan". Mut ku olin Japilla niin ois mun pitäny sieltä kuitenki jossain välissä lähtee tarpoo tonne hankeen ni menin sit vaan kuuliaisesti kouluun. Mitään teitä ei tietenkään ollu aurattu tai mitään, ja mulla oli converset.. Ne meni sit tietty ihan liti märäks mut ainaki tuli neki puhdistettuu :D Sit ku pääsin vihdoin kouluun niin tungin niiden sisälle kilon paperia ja nyt ne on taas melkein kuivat.
Koulussa käytiin yhellä välkällä kirpparilla ja löysin vaan yhen paidan koska ei meil ollu kauheesti aikaa ja tultiin siltikin puoltuntii myöhässä takas kouluun. Onneks maikka oli rennolla tuulella... : D


Paita on JC:n ja makso 3e. Oonki sika kauan ettiny just ton tyylist paitaa missä yläosa on pitsiä :) Ainut vaa et mun iho ei hirveesti diggaile pitsistä tai muistakaan tollasista kuten esim. villasta,  mut eiks se niin menny et kauneuden takia pitää kärsiä?

Laitan viel parit kuvat mun siskon toisesta synttäri kakusta. Se eka josta oli eilen kuvia on mun tekemä ja se oli Melindan kaveri synttäreille ja nyt tää toinen kakku oli sukulais synttäreille :)


Ihan ylisöpö kakku toi ! :D

8 kommenttia: