keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Farkku paita

Hellouu. Esittelen nyt vaik ekaks täs eilisen asun. Ja uus paita on tossa päällä. Toi taitaa olla toka farkku paita jonka mä oon koskaan omistanu. Jotenki en vaa osaa käyttää farkkupaitoja mut toi oli niin kiva ja halpa et piti ostaa :) 10 e alennuksessa seppälästä.


farkkupaita seppälä / musta paita kirppis (JC) / farkut valtteri (Dr. Demin) / kengät converse


Meinasin muuten tossa yks päivä ostaa taas uudet converset... :D Oltiin kavereiden kaa kirpparilla ja siellä oli lyhyt vartiset punaset, just mun kokoa olevat converset 25e!! Ja niitä ei ollu yhtään käytetty ja hintalappukin oli vielä paikallaan. En sit ostanu niitä ku aattelin et ostin just uudet mut ne jäi kummittelee mun mieleen ja aattelin et meen huomen käymää siel kirpparil ja katon onks ne viel siellä koska aika harvoin törmään kirpparilla uusiin mun kokosiin kenkiin:D Ja mullahan on siro 40 kokonen jalka joten mulla on vielä pienet mahollisuudet että ne kengät siellä on koska ainaki mitä mä oon huomannu ni useimpien muijien jalka on just jotain 36-39 kokoa? Hehee sit oisin kolmien conssien onnellinen omistaja <3


haha Anni päätti matskun tunnil kokeilla mun kärpäs laseja :D
Noi on just parhaat lasit ku noi on noin isot ni käytän niitä aina ku sataa lunta tai vettä nii ei mee meikit pilalle!

Meillä oli koulussa eilen matskun koe ja tänää saatii ne takas. Ja ylläri et mä en päässy läpi? Ketuttaa ihan sikana oikeesti. Just ku luulin et nyt ei enää tänä lukukautena tarvii avaa matskun kirjaa ollenkaa ni sit en pääse kokeesta läpi... No onneks en oo ainoo koska Annikaa ei päässy :D Ollaan selvästi nää meiän luokan hiket.. Uusinta koe ens viikon perjantaina ja nyt vaa hirvee pänttääminen päälle..


Mun blogilla on huomenna yks vuotis synttärit! :D En voi uskoo et oon kirjotellu tänne jo vuoden verran..! Ajattelin vähän että tekisin kysymys postauksen, joten kiinnostelisko sellanen? Kerran tein ja siihen tuli kokonaiset 0 kysymystä joten täytyy nyt vielä vähän pähkäillä että teenkö sen vai en :)

8 kommenttia:

  1. tee kysymyspostaus :) tosi kauniita kuvia ♥

    VastaaPoista
  2. Moikka :)

    Ihana blogi sulla <3

    Mun blogissa on meneillään Äänestä maaliskuun paras ostos - äänestys, jossa äänestäjien kesken arvotaan yllätyspalkinto. Tuu sinäkin antamaan oma äänesi ;)

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) !
      joo käyn osallistumas :) !

      Poista
  3. Heii mäki näin ne punaset conssit ja hirveesti harmitti ku oma koko on vitonen ja ne oli seiskat :( varsinki ku haluisin just punaset conssit!

    ps. kävitkö ostamassa ne sitten? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kävin kokeilee niit mut sit ne oli mulle vähä liian pienet :( ! joo mäki oisin just sellasii halunnu ties kuinka kaua :D

      Poista