torstai 26. huhtikuuta 2012

Gina Tricotin uutuudet

Gina ja Nelly on varmaankin mun lempi netti kaupat kun niissä molemmissa on niin kivoja vaatteita ja asusteita. Tänään koulun jälkeen menin taas kattelemaan Ginan uutuuksia ja siellä oli taas vaikka mitä ihanaa mitä haluisin tilata<3! Tein pienen kollaasinkin niistä :)
Tossa kollaasissa oleva hopea mekko saattais kyl näyttää vähän makkarankuorelta mutta on toi ainakin tossa kuvassa ihan kivan näköinen.






Mitkäs näistä on teiän lemppari juttuja tässä kollaasissa ? :)

Tänään kävin kirpparilla Sinin kaa ja löysin mm. Cheap Mondayn ihanat farkut kuudella eurolla ja parit muutkin kivat jutut. Mun piti kuvata ne teille heti kun pääsin kotiin mutta sitten kun aloin kaivelemaan laukusta mun kameraa niin tajusin että unohin sen kouluun... Joten nyt ei sitten valitettavasti tuu asukuviakaan tältä päivältä. Huomenna pääsen jo 12 ja meen varmaan illaks helsinkiin mun faijalle niin sitten pitäis ainakin olla hyvää aikaa postailla.
Toivottavasti huomisesta tulee lämmin päivä ni sit voisin ottaa aurinkoa faijan partsilla :D !

6 kommenttia:

  1. Rakastuin tohon kimaltelevaan toppiin! Se lähtee kyllä ostoskoriin! :)

    VastaaPoista
  2. Ite tykkään noista amerikka-teemaisista bikineistä! Pakko hankkia :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama täällä :D! itekki aattelin ostaa kesäks jotkut ton tyyliset :)

      Poista
  3. ihana blogi ! (: oot nii nättiki kaiken lisäks.
    oon sun lukijas !

    jos kiinnostut lukemaa munki blogia, ni tervetuloa vaa ! (:

    http://bangarang-mari.blogspot.com

    VastaaPoista