keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

I only miss you when i'm breathing

Oon ihan rättipoikkipuhki ja väsyny. En saanu viime yönä unta koska mun kurkku on niin kipee vieläkin. Tiiättekö sen ihanan tunteen ku kurkku on niin karhee ja kuiva et pitää ihan koko ajan nieleskellä? No sen takia mä en sit saanu unta.. Tuntuu et tää paranee hetkeks vaan silloin kun mä juon kylmää vettä.

Eilen sain koulussa valmiiks sen paidan ja siitä tuli ihan kiva. Sain myös valmiiks sellasen kivan pitsitopin minkä tein korvaustyöks poissaoloista. Kelpaa kyl mulle ku poissa oloista saa uusia vaatteita :D ! Kuvailin noi vaatteet äsken ja mun kamera päätti taas olla niin perkeleen yhteistyökykyinen et noist kuvist tuli aika kökköjä..





Toi pitsi kangas oli jotain minkä sain viime keväänä kun olin työharjottelussa sellasella käsityöpajalla. Kun ton silloin sain en ois arvannu et teen tosta vielä jotakin. Mutta nyt kun nää pitsi vaatteet on taas muodissa ni oon erittäin tyytyväinen et otin ton kankaan vastaan silloin.



Tää alempi salamalla otettu kuva vastaa paremmin ton paidan oikeeta väriä.


Kankaat ja napit tohon paitaan makso yhteensä vaan 11e joten eipä tullu kalliiks toi paita. Vaikka nykyään vaatteiden teko ite tuleekin yleensä kalliimmaks kun kaupasta ostetut vaatteet.

Sitten vielä asukuvat:


takki valtteri (veromoda) / mekko kirppis (GT) / legginsit lindex / kengät converse

Onneks ens viikolla on vappu niin on päivä tai pari vapaata koulusta. En varmaan jaksa vappuna pukeutua mitenkään ihmeellisesti. Tai sit värjään pääni vihreeks ja pukeudun jätesäkkiin... :D Or not.

10 kommenttia: