perjantai 13. huhtikuuta 2012

I wanna dance with somebody, with somobody who loves me


Popitan täällä para aikaa tota Whitney Houstonin miljoona vuotta vanhaa biisiä :D Löysin sen äsken youtubesta ja täst vaa tulee tälläne hyvä perjantai fiilis :D!

Ja sori taas parin päivän postaustauko. Ei oo oikee inspannu tulla tänne kirjottelee mitään ennenku nytten ku on jotai kuviakin. Eikä mulla nyt oo ollu mtn ihmeempii asioitakaa kerrottavana.
Tänään on perjantai 13 pvä ja tää päivä on ollu just hyvä! Pääsin matikan kokeesta vihdoin läpi<3! Voi sitä riemun määrää ku se maikka kerto et pääsin läpi. Kymmenellä pisteellä pääs läpi ja mä sain 14,5! Tunsin hetkellisesti että ehkä mä jotain matikasta sittenki ymmärrän. Onneks sitä nyt ei tarvii kuitenkaa taas pitkää aikaa opiskella! Ens syksynä sitten vasta :)


Oteltiin taas Annin kaa vähän kuvia koulun jälkeen ja tää oli ainoo onnistunu :D Tuol oli jotenki nii huono valaistus et niist tuli iha sumeit tai tummii kaikist kuvist.. Näin muuten viime yönä unta et me Annin kaa jouduttii johonki tappeluun joidenki random muijien kaa :D Ehkä mä en lähe tänää minnekkää ku on perjantai 13.. Oon mä kuiteski vähän taikauskonen hehe...


pitsi paita kirppis / toppi h&m / legginsit valtteri / kengät kirppis (converse) / sormus lindex

Noissa kuteissa mä tänään hengasin koulussa. Ja oikeestaan eilenkin.. Oon käyttäny noita uusia consseja melkein joka päivä! Vaikka niistä ei ehkä heti huomaakkaan että ne converset on niin noi on silti tosi kivat :)! Saa paljo helpommin jalkaankin kuin "pitkävartiset" conssit.

Koulun jälkeen kävästiin taas vaihteeks kirpparilla. Löysin vaan yhet shortsit mutta eipä se haittaa koska noi on just tollaset mitä oon ettiny sika pitkään!


Hintaa oli 5e mikä on ehkä mun mielestä aika paljon mutta jos ottaa huomioon mitä noi kaupassa maksais ni sain noi kyl tosi halvalla! Alunperin h&m:n shortsit. Oon katellu tollasia harmaita ja sinisiä veromodassa mutten oo ostanu ni onneks noi nyt osu kohdalle. Meikä on tyytyväinen!

Hauskaa viikonloppua kaikille <3! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti