maanantai 30. huhtikuuta 2012

Kesän eka jätski!

Eilen illalla kun oli niin mukavan lämmin ilma päätettiin Suvin kaa mennä ostaa kaupasta jäätelöt ja mennä syömään niitä yhteen lähipuistoon. Mutta tietysti kun oltiin siinä ehkä 15 minaa istuttu niin aurinko meni pilveen ja sinne tuli viilee..


Ässämixit on parhaita mehujäitä!


Suvi oli löytäny kotoaan jonkun mun ja sen kutos luokan ystävä juoruilu vihkon :D Siellä oli kaikkee ööm tosi mielenkiintoista.. En tienny et kutosluokkalaiset on niin tyhmiä hahah :D Oltiin oltu ilmeisesti aika kauheita kakaroita joskus ainakin niiden juttujen perusteella :´D Vihkon etu ja taka kansi oli tietysti täynnä meiän tallin hevosten nimiä ja kaikkea muuta yhtä viisasta. Oltiin joskus aika true heppahulluja.


Ostin myös sisuja :D noi on ihan parhaita! Vaikkakin mun mielestä tossa kyllä lukee gifu eikä sisu...


tyylikkäästi sukat paistaa ku noi legginsit on vähän lyhyet mulle :D


Oon ihan rakastunu tohon pitsi mekkoon<3!


lasit lindex / takki veromoda / mekko valtteri / kengät converse


Tänään oon kokopäivän vahtinut mun pikkisiskoja kotona koska niilläkin on vapaapäivä mutta äitillä oli töitä. Kymmeneltä aamulla mulle tuli kiva viesti, nimittäin mun henkkarit odotti hakemista poliisiasemalla. Lähinkin siitä sitten samantien pyörällä keskustaan ja hain ne henkkarit. Se poliisiasema oli ihan tupaten täynnä ihmisiä ja jouduin jonottaa siellä varmaan 20 minaa ennen ku sain ne henkkarit :D


 PS. Hyvää vappua kaikille lukijoille ja muillekkin :D !

10 kommenttia:

  1. Ihana toi pitsipaita! Ja ässämix on hyvää, sulaa vaan kesällä turhan nopeesti ainakin autossa :D

    VastaaPoista
  2. Eihelvetti mä sanoin noita sisusa monta vuotta gifuiks kunnes joku älys sen joskus korjata. Mut en tosiaan tajuu et mite tos lukee sisu? xD näös tai logiikassa jotai vikaa.. + toi on niin koettu et jos vaikka koko päivän on paistanu aurinko ja sit ku meet ulos ni rupee heti tuulee ja aurinko menee pilvee x_x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D no niinpä! iha selvästi tos kyl munki mielest lukee gifu eikä sisu...
      jep ärsyttävää :D !

      Poista
  3. Tää sunkin blogi on tosi ihana! ja vautsi mitkä hiukset <3!!

    VastaaPoista
  4. onpas ihanat conssit! : )

    www.terhins.blogspot.com

    VastaaPoista