maanantai 9. huhtikuuta 2012

Kirppislöydöt

Sitä luulis että lomalla on aikaa postailla enemmän mutta eipä näköjään oo. En oo ollu yhtäkään yötä kotona koko loman aikana :D Oon ollu vaan Japilla ja helsingissä. Lauantaina mentiin Japin ja kavereiden kaa helsinkiin mutta en otellu sillä yhtään kuvia.. Eilen sitten olin kokopäivän Japilla ja tänään käytiin Japin kaa mun mummilla syömässä joten en oo koneella ees käyny näiden parin päivän aikana.
Nyt sain vihdoin kuvattua ne torstaiset kirppis ostoksetkin :


Converset 15e. Noi oli silloin vielä melkein käyttämättömät ja ihan puhtaat kun mä ne ostin mutta oon niitä ahkerasti käyttäny torstaista asti ni nyt ne on jo vähän paskaset :D


Leopardi kuvioinen baari laukku 3e. Eiks oo ihana <3?


pinkki biletoppi 2e. En jaksanu sovittaa tota siel kirpparil mut sit ku vetäsin ton himassa päälle ni huomasin et toi on ehkä mailman epäkäytännöllisin vaate. Joko tost näkyy puolet selästä tai sit puolet tisseistä... Saa nähä käytänks tota ikinä :D


Tää ei ollu kirpparilt vaan ihan tarjoustalosta ja hintaa oli 10,50e. Mun mielestä ehkä vähän hintava rimmelin puuteriks mut tost on tullu jo mun vakkari puuteri.

Sit viel asukuvat joltakin päivältä tässä lomalla:


Ompa mulla epämääräsen näkönen juurikasvu :D


aurinkolasit, takki ja paita kirppis / farkut Only / kengät seppälä


Huomenna se oiski sit taas 7 herätys ja kouluun... Mun puolesta tää loma ois voinu olla ees vähän pidempi :D Mut onneks ens viikosta ei tuu ku 4 päivän kouluviikko koska tänäänhän on jo maanantai. Mitenkäs teiän lomat sujui? :)


Ps. Vielä on aikaa laittaa niitä kysymyksiä kysymyspostaukseen. Nyt ei oo vasta kun muutama tullu! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset sulla!! :)

    http://juuliandiamonds.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja löytöjä, etenki tuo laukku, rakastan leopardikuviota ♥_♥ Ja tosi kiva blogi muutenkin, liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi joo mäki tykkään leopardikuosist<3! :D jee kiitti paljon :)) !

      Poista