sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Pilotit hakusessa

Omistan sikana rayban tyylisiä ja isoja kärpäs laseja mutten vielä yhtiäkään pilotti laseja. Jotenka sellaset ois nytten mulla hakusessa. Haluisin sellaset suht isot ja ruskeat. Silmät ei sais näkyy sieltä läpi ainakaan paljoa. Oon kattonu jo nää kaikki järvenpään kaupat läpi eli lindex, seppälä, veromoda jne muttei missään niissä oo ollut kivoja laseja.. Kaikki on ollu joku väärän kokoisia tai mallisia.. Tässä hieman esimerkkejä kivoista pilotti laseista:

kuvat: google


Mihinkään aitoihin guessin tai raybanin laseihin mulla ei oo nyt varaa mut ton tyyliset ois kivat :) Jos joku on nyt nähnyt tollasia jossain kaupoissa niin ois kiva jos ilmottelisitte :D

Sit viel parit asukuvat :


 Ihanaa kun nyt on taas niin lämmin et pystyy käyttää kevät takkeja. Kuvassa siis mulla päällä toi valtterista ostettu veromodan trenssi ja kirpparilta ostetut arskat ja vaaleanpunaiset terra novan farkut. Jaloissa conssit jotka ei kyllä kunnolla mahtunu kuvaan.. Noi farkut näyttää noissa kuvissa kyllä melkeinpä valkosilta kiitos mun ihanan kameran..

Tänään oon kokopäivän lapsenvahtina kun äitillä on menoa :D On se helppoa rahaa kun pystyy vaan
dataamaan kokopäivän ja välillä noille pitää laittaa ruokaa. :D Moikka!

6 kommenttia: