sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Stadissa

Heips! Tää viikonloppu on ollu sika kiva :) ! Perjantaina menin Helsinkiin shoppailemaan mun siskon kaa. Spiritstoressa oli loppuunmyynnit ja melkein kaikki oli alennuksessa. Löysin itelleni kivat kesä kengät tosi halvalla.


Hintaa oli 14,50e.

Käytiin kans mäkissä syömässä. Tai mä söin ja baux varasteli mun ranskiksii :D...


Haha joo ai mitennii en syö enää ikinä nugetteja.. :D en vaa voinu vastustaa niitä :D


Baux osti micmacist tollasen tyylikkään prinsessa kruunun vapuks :D. Toi päässä se sitte istu ihan pokkana mäkissä.


Tää koko viikonloppu on ollu ihan sairaan lämmin<3! Oon vieläkin vähän kipee ni kuljin sit joka paikassa nähkatakissa etten vaan vilustuis lisää. Se päällä tuli kyl aika perkulee kuuma. Nytkin tekis mieli vaan mennä pihalle ottaa aurinkoa. Naapurit saattais tosin vähän ihmetellä ku yks hilluis huhtikuussa pihalla ottamassa aurinkoa..

Perjantaina istuin joku puol tuntii faijan partsilla ottamassa arskaa. Oon kyllä vieläkin ihan yhtä zombi ku aina ennenki. Ja mikäs sen parempaa ku ottaa aurinkoa ja syödä jätskiä samaan aikaan :D!



Perjantai illalla menin suht myöhään nukkumaan ja ajattelin että nukun lauantaina vähintään 11 asti mutta sitten heräsin jo puol 8... No, se oli oikeestaan aika täydellinen aika herätä koska sit lähin ekalla ratikalla valtteriin kun en saanu enään unta. Ja sieltä löyty taas vaikka mitä kivaa ja rahaa tais kuluu vaan alle kymppi.


Ihanat ginan sulka härpäke korvikset 2e. Noita ei ollu kuulemma kertaakaan käytetty ja hintalappukin oli vielä tallella. Uutena maksanu 16e joten säästimpä aika paljon ku noi ostin. Muistan ku oon joskus kattonu just noita samoja korvikisa ginassa mutten oo vaan raaskinu ostaa ton hinnan takia.


Korvikset 0.50e


korvikset 0.10e


Guessin toppi 3e.


Ginan baseball takki 1e.


pitsi mekko 1,50e. Tää on just tällänen ihana pitsi mekko mitä oon ettiny jo aika kauan.


h&m:n käyttämätön luomivärisetti 0.50e

Tästä taitaa tulla nyt superpitkä postaus mutta tulkoon.. Lauantaina käytiin hohto keilaamassa mun faijan, veljen ja siskon kaa. Oli kivaa !


 uus mekko ja korvikset pääs heti koe käyttöön :D


Yö salamalla tuli mageita kuvia.


hahah ei tainnu tulla kaatoo ku ilme on noin nyrpee.


varmaa vaikee arvata minkävärisellä pallolla mä keilasin :D

Mitäs te aattelitte tehä vappuna? :) Mun vappusuunnitelmat on vielä vähän auki mutta eiköhän noi kaverit jotakin mun pään menoks keksi. Adios!

16 kommenttia:

  1. vähän oot tehny kivoja löytöjä valtterista ! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania löytäjä oot tehny! :)

    VastaaPoista
  3. Joo näyttääkin tosi hauskalta!Munkin on jo pitkän aikaa pitäny käydä kokeilemassa hohto keilausta.Oot tosi nättinä ja sun sisko kans.:)

    Missäpäin muuten toi valtteri on?Kivoja löytöjä taas oot tehnyt.Tykkään erityisesti tosta pitsimekosta.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käy ihmeessä kokeilemassa tota keilausta :)! se on tosi hauskaa :D! kiitti :)!

      En osaa ihan tarkalleen selittää mutta mun tietääkseni se on helsingin vallilassa eli aika lähellä pasilan asemaa :) joo mäki rakastuin tohon mekkoon <3 !

      Poista
  4. ...niin ja joo vappu suunnitelmat on viä kans vähän auki,mut katon jos sitä lähtis vaikka kavereitten kanssa johki retkelle naamiaisasuissa.
    Mut saa nähä.Hauskaa vappua sulle jo valmiiksi!:)

    VastaaPoista
  5. oih ihania kuvia! :) vitsi mä himoitsen tota jätskipalaa slurps :D

    VastaaPoista
  6. ihana tuo pitsimekko :)

    http://sunnydaysdarknights.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Aivan ihania koruja oot ostellut! Nyt tekee mieli päästä shoppailemaan ja heti! :)
    muutenkin kivoja kuvia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps mäki tykkään ;D !
      kiitoksia <3!

      Poista
  8. Ihania shoppailuja! Kuolaan noita kenkiä! :)

    VastaaPoista