tiistai 17. huhtikuuta 2012

Vastauksia kysymyksiin

Tää vastaus postaus tulee nyt hieman myöhään johtuen siitä ettei kysymyksiä tullut kovinkaan paljoa :) Mutta teen tän nyt silti koska niin lupailin.

1. mikä on sun lempiruokas? kokkaatko paljon ?
Lempi ruoka on ollut jo niin kauan kuin muistan spaghetti ja bolognese kastike ( tiiän et tos oli varmaan sata kirjotusvirhettä ). En kokkaa hirveen paljon koska asun vielä kotona niin syön vaan äitin pöperöitä. Mun kokkailut jää siihen pakastepizzan uuniin laittamiseen ja nuudeleiden keittämiseen.

2. ootko asunu koko ikäs siellä järvenpäässä vai ootko asunu jossain muuallaki?
Oon asunu täällä koko ikäni. valitettavasti (noei).

3. montako kertaa oot seurustellu?
kahesti

4. oon saanu käsityksen että harrastat ratsastusta, niin kauan oot harrastanu ja millä tallilla käyt? :)
Onks sulla omaa hevosta?
Oon harrastanu kohta vissiin 7 vuotta ja oon aina käyny rake nimisellä tallilla joka sijaitsee jokelassa. Ei oo omaa hevosta. Oishan se varmaan ihan kiva jos rahaa vaan riittäisi.

5.tuutko helposti ihmisten kaa toimee?
Tuun mä omasta mielestäni ihan hyvin. Riippuu kyllä sitten vähän kanssa siitä toisesta ihmisestä.

6. millasista ihmisistä et pidä? Esim. mitä luonteenpiirteitä inhoot?
Ylimielisistä ja sellasista jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja niistä jotka ei välitä muista kuin itsestään.

7. mitä tv sarjoja tai ohjelmia seuraat?
Tällä hetkellä seuraan säännöllisesti vain salkkareita ja Terra novaa mutta oon seurannu mm. Vampyyripäiväkirjoja, smallvilleä, true bloodia, frendejä, oc:tä, gossip girliä jne..

8. poltatko ja jos poltat niin kauan oot polttanu?
En polta.

9. ootko saanu blogin kautta uusia kavereita?
En oo vielä tähän mennessä :D

10. Kerro perheestäsi
Mun äiti ja iskä on eronnu ja asun äidin luona. Mulla on yks "täys" veli ja kolme puol siskoa. Mun vanhin puol sisko on mua vaan 3 kk vanhempi mikä on aika jees :D ! Mutta se ei asu meillä koska on mun isän puolelta.

11.Kerro poikaystävästäsi
No se nyt on vaa tollanen ihana <3 Mitäköhän siitä nyt vois kertoo.. Se on mua 5 päivää nuorempi eli 18 v niinku mäkin. Asuu jokelassa eli noin reilu 10 km päässä meiltä. Ollaan seurusteltu reilu 2 vuotta.

12. Kerro lemmikeistäsi
Tällä hetkellä meillä on koira, kissa ja kaks gerbiiliä. Koira on jo tollanen vanhus ja rodultaan australianpaimenkoira. Kissa on uusin tulokkaamme ja rodultaan turkkilainen van. Ja gerbiilit on vaan gerbiileitä :D hehe. Meillä on ollu vaikka mitä eläimiä tässä vuosien aikana kuten: gerbiileitä, hiiriä, marsuja, kissoja, koiria ja rottia. Kasvatin joskus vuonna nakki gerbiileitä ja niitä mulla on ollut yhteensä noin 50 kpl :D

13. Kuinka pitkä olet?
Noin 172 cm tai vähän alle.

14. Tee postaus huoneestasi / asunnostasi :)
Tää ei varmaan ollut kysymys mutta vastaan tähän nyt tässä kuitenkin. Mun huone on niin hävityksen kauhistus että valitettavasti en viiti tehä siitä mitään postausta :/ Mutta sitten kun muutan omaan kämppään joskus niin kuvaan sitten sen! :)


2 kommenttia:

  1. Miks must tuntuu et ainaki yks sun kaveri on just tommonen 6. kysymyksen kaltanen...

    VastaaPoista