perjantai 4. toukokuuta 2012

If you ain't there, ain't nobody else to impress

Moikka :-)! Eilen pääs tänä vuonna ekaa kertaa karvaliivi päälle. Tokihan ton käyttämisen ois voinu alottaa jo ajat sitten, nyt toi päällä tulee jo välillä aika kuuma.. Ärsyttää vaan se että aamulla toi päällä saattaa olla vähän viileä ja keskipäivällä toi päällä tulee kuuma.. :D Mun puolesta aamutkin vois olla yhtä lämpimiä kuin päivät.


haha että mä vihaan noita kuulokkeita :D Mun kännykkään vaan ei taida löytyy yhtään hienompia..


Tänään oli koulussa taas lyhyt päivä. 8-12 ja heti koulun jälkeen mentiin Annin kaa käymään kirpparilla taas vaihteeksi. Käydään siel varmaan oikeesti jotain kaks kertaa viikossa :D Sieltä löyty vaikka mitä kivaa:


iltalaukku 1e.


Trindin kynsilakka 1,60e ja h&m:n kynsilakka 1e.


Korvikset 2e. Otin niistä pari kuvaa niin että noi on korvissa.


toppi 1e.


paita 3e.

Kirpparin jälkeen mentiin Annin kaa prismaan ja käytiin kahvilla :)


Ostin tollasen jätti jäätelö annoksen jos oli kaikkee mättöö kuten kermavaahtoo, keksejä ja jäätelöä :D Ei varmaan mitään mailman terveellisintä herkkua mutta ainakin hyvää toi oli :D !

ja Anni veti kanahampparin :D


Prismasta lähdin sitten suoraan äitin mukana keravalla honkkariin josta äippä osti mulle tollasen lämpö suojan hiuksille ku oon nyt niin innostunut tosta hiusten kihartamisesta.


Toi puteli makso 8 euroa joten parasta sitten kans suojata mun hiuksia ja kunnolla :D Onko kellään kokemusta tästä että kuinka hyvin toimii?

Tän illan suunnitelmat on vielä vähän auki joten saas nähdä istunko vaan koko illan himassa koneella. Ja jos koneella tulee tylsää ni ehkä mä jääkiekon vihaaja alan vaikka kattoo noita mm kisoja :D...Musta kyllä tuntuu et jaksaisin kattoo niitä ehkä viis minaa ja sitten alkaisin kattomaan jotakin muuta. Sain lapsena ihan tarpeekseni jääkiekosta ku faija katto sitä aina silloin kun mä olisin halunnu kattoo jotakin pikkukakkosta ynnä muuta vastaavaa :D haha.

8 kommenttia:

  1. tota lämpösuojaa mul just on !!! ja hyvin toimiii t anniina :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei cool ! :D hyvä et ostin sit ton enkä yhtä toista :D!

      Poista
  2. kiitos kommentistasi, oli kiva kuulla=)!

    myös sinullakin on kiva! ja herkkulisen näköinen tuo jäätelö! ;)

    http://jasqqq.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. hoksaa, että tuo suojaa vaan 180 asteeseen asti, yleensä kihartimet kuumenee yli 200 astetta, ei toimi :/

    VastaaPoista
  4. Ihanat korvikset!!! tykkääks sulkakorviksista? ite oon jotenkin täysin hurahtanut niihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! joo mustki ne on tosi kivoja :D !

      Poista