keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Tallilla

Poiketaas nyt vähän tän blogin "teemasta" ja laitetaan tiskiin parit ratsastuskuvat tältä päivältä. Käyn siis aina keskiviikkosin ratsastamassa ja tällä kertaa Suvi ja Tuuli halus tulla mukaan kuvailemaan mun tuntia. Joten kaikki nää talli kuvat on niiden ottamia :)

hahhaha


Ois kiva tietää että lukeeko tätä blogia yksikään heppatyttö? :D

Ja jottei menis ihan heppailuks niin tässä ois päivän asu.


takki valtteri (hm) / paita kirppis (gt) / farkut valtteri (dr. denim) / kengät converse / korut nomination


kuvissa mulla on päällä toi eilisessä postauksessakin vilahtanut uusi paita. Keksin että sitä voi pitää myös tollein bolero tyylisesti :D Noi farkut taas ei oikein istu mun päälle. Tuntuu että ne ois vähän pienet mutta silti saa olla kokoajan nostelemassa ettei jalasta putoa..


Onneks huomenna on vapaapäivä ! Mulla ei oo mitään ihmeempiä suunnitelmia mutta ainakin tänään saa valvoa ilman että on aamulla rättipoikkikuollut. Puolen tunnin päästä olis suunnitelmissa lähteä Suvin ja Tuulin kaa mäkkiin syömään. Viimeks söin koulussa kello 11 aikaan joten mulla alkaa olee jo aika kova nälkä. Mahakin alko just murisee kun aattelenkin ruokaa .... :D

Ottelin tänään kuvia myös mun suoristusraudasta. Tainno kihartamiseenhan mä sitä käytän. En oikein tiiä noista merkeistä mitään ja toi on joku tosi kallis rauta minkä äiti joskus osti ja en tosiaan tiiä että mistä syystä se sen osti ku ei se sitä oo kertaakaan käyttäny. En oo näköjään ainoo ihminen joka tekee turhia heräteostoksia. No, ainakin raudasta on ollut mulle hyötyä ;D!


Kellään samanlaista rautaa? mun mielestä toi on ainakin tosi hyvä :)

15 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi sulla!:)

    http://pinjamaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus!

    http://dancingonmyown-petra.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Onpas söpiksiä eläimiä! :)

    Hieno farkkuasu, takki varsinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii noin on kyl söpöi :D!

      kiitti :)!

      Poista
  4. Kui pitkä muute oot, sunnillee? Kun ajattelin, kun näytät aikas pitkältä :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva blogi ja erittäin söpö hauva!

    VastaaPoista
  6. Tulinpas vasta vierailulle, hah:) Jos mää tänne innostun jäämään niin ainakin yks ex-heppatyttö on joukossa!;) Kiva blogi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia<3 :)! ja tervotuloa vaan :)! no hyvä että ees yks heppaihminen täällä vieraillut :D!

      Poista
  7. Tosi kiva blogi sulla, miten must tuntuu suhun samastuneelta .. ? Heppatyttö meinaa oon itekkin, ratsastan keskiviikkosin ja shoppailu maittaa ! No, mut eihän se oo muuta kun positiivista. Jään seurailemaan sun blogias (:

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva blogi sulla, miten musta vaan tuntuu et jotenki samastuin suhun.. ? Heppatyttö meinaa oon itekkin, ratsastan keskiviikkosin ja shoppailua ei koskaan voi olla liikaa !
    No, mutta eihän se oo muuta kun positiivista jäädä seurailemaan saman kaltaisen ihmisen elämää (: Sait yhen uuden lukijan lisää !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :)! joo mäki oon nyt käyny 7 vuotta keskiviikkosin ratsastamassa :D jep ja shoppailu on kyl parasta ;D!
      jee kiva :)!

      Poista