sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Viikonloppu

Perjantai ilta meni ulkona kavereiden kanssa hengaillessa. Istuttiin pari tuntia rantsussa kunnes kyllästyttiin ja lähettiin kotiin koska meiän kimpussa oli joku kaksmiljoonaa hyttystä.


Päälle pääs Ginan kukkamekko ja pitsileggarit.


Kattokaa tota Suvin jumpsuittii! ihana <3!


Tänäänkin ois taas tarkotus mennä rantsuun ottaa aurinkoa. Toivottavasti tulee lämmin päivä. Eilen olin melkein kokopäivän ulkona Japin kaa. Käytiin jätskillä, ajelemassa, mäkissä ja pelaamassa korista pitkästä aikaa.


haha oltiin laiskoja ja mentiin autolla sinne koriskentälle joka on ihan lyhyen kävelymatkan päässä :D


Tais mennä koriin :D Oon pitäny koko viikonlopun tota jumpsuittii päällä ku se on niin kiva :D Noita myytiin punakukallisinakin ja voisin käydä joku päivä ostamassa ehkä sellasenkin..



Tänään pitäis käydä ostaa kultanen vetoketju koska oon just koulussa tekemässä korkeavyötäröisiä shortseja joihin tulee sellanen vetskari taakse. Shortsit pitäis saada nyt aika pikasesti valmiiks koska perjantaina on jo kevätjuhla ja sit alkaa loma<3! Mulla on kyllä onneks huomennakin vapaapäivä ;D! Maikoilla on joku juttu ja meillä on ns. etätehtävä päivä mutta saatiin vaan pari jotain tosi simppelii tehtävää joten mun puolesta näit etätehtävä päivii vois olla useemminkin :D!

2 kommenttia:

  1. siulla todellakin on tosi ihana blogi ! <3 Ja mie rakastan noita siun unelma hiuksia <3

    VastaaPoista