torstai 7. kesäkuuta 2012

Lomailua

Toissapäivänä mentiin Annin kaa jo suht aikasin käymään meiän tulevalla työharjottelupaikalla Tikkurilassa. Täytettiin pari lappua ja sellasta. Syksyllä meillä alkaa siis koulussa parin kuukauden työharjottelu..

Tuolla käymisen jälkeen Anni sai mut ylipuhuttua lähtemään sen kanssa jumboon shoppailemaan ja syömään. :D Ite en harmikseni löytänyt mitään mikä on kyllä aika ennenkuulumatonta tälle himoshoppaajalle. Kyllä mä Spiritstoressa sovitin yhtä kivaa pinkkiä toppia ja ihastelin Jeffrey Campbellin ihania kenkiä mutta hyllyynhän ne kaikki sitten lopulta jäi. Postausta ei eilen tullut siitä syystä koska mun koneessa on joku ihana troijalainen joka ei antanut mun päivittää blogia tai tehdä melkeinpä mitään muutakaan..



Bussilla jumboon ja kummallakin oli hirvee nälkä niin käytiin heti ekaks hesessä syömässä.


Hesen jälkeen shoppailtiin ja sitten mä lähin Japille :) Eilinen päivä menikin sitten Tuulin kanssa hengaillessa. Käytiin keravalla anttilassa ja kulmakonditoriossa kahvilla.


Anttilasta tuuli osti itelleen ylppärirahoilla fish eye objektiivin kameraansa :D Kokeiltiin sitä siellä anttilassa mun kameraan ja vitsi mäki haluun tollasen :D ! Toi objektiivi kyl makso melkein saman verran ku mun kamera joten ehkä jää ihan vaan haaveeks tollanen.


Anttilan jälkeen käytiin kahvilla keravan kulmiksessa.


Siellä mä söin parhaan leivän ikinä<3! Tossa oli mm. kanaa ja fetaa ja toi oli ihan sika hyvää ! Jälkkäriks söin tollasen oudon valkosen köntin. Oikeelta nimeltään toi oli salmiakki marenkia. :D Ihan hyvää toikin oli mutta ton jälkeen olo oli kuin lapsella joka on just syönyt lintsillä hattaran. Eli kädet ja suu oli ihan tahmaset ja oli sellanen "sokeriyökötysolo" :D


Istuttiin tuolla sen verran kauan että salkkaritkin jäi näkemättä :D No onneks ne näkee tänään avalta! Koneelta en viitti niitä ruveta kattomaan ku tää sammuilee koko ajan ja nyt tässä on vielä joku viruskin.. Katotaan että kauan tää kone on enään hengissä... Epäilen että ei kovin kauaa.

2 kommenttia: