keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Pitkä postaus

Jotkut on varmaan ihmetelly miksei postauksii oo tullut vähään aikaan. Se johtuu siitä että mun kone oli huollossa koska siinä oli virus ja se piti muutenkin putsata kun oli täynnä pölyä ja sammuili koko ajan. Tänä aikana kun ei oo postauksia tullut niin oon otellu aika paljon kuvia, ollut kavereiden ja Japin kaa, ja shoppaillut. Aurinkoa en oo pahemmin ottanut ton huonon sään takia.. Murr.
Nyt siis tulee tällänen tiivistelmä viime päivistä, toivottavasti jaksatte lukea :D !


Kävi muistaakseni viime tai viime viime perjantaina kirpparilla ja löysin ylläolevat kengät ja topin. Toppi makso 3 euroa ja on veromodan. Kengät oli 7e ja en tiiä mistä noi on alunperin. Kirppareista puheen ollen, mennään todennäkösesti parin kaverin kaa lauantaina myymään valtteriin sinne ulkopaikoille ja mulla on ihan hirvee läjä vaatteita myytävänä! Kannattaa ihmeessä tulla käymään valtterissa silloin :)


yks päivä tein mutsin kaa kinkkupiirakkaa. toi on ihan parasta! Jos joku haluaa ton ohjeen niin voin sen johonkin postaukseen vaikka laittaa :)


lakkasin kynnet tolla maybellinen lakalla.


Käytiin Millan kaa ajelemassa ja kahvilla järvenpään kulmiksessa. Söin tollasen ylihinnoitellun päärynä kakku jutun ja oli muuten aikas hyvää :D


Tuulin kaa käytiin kattomassa uusin MIB. Se oli ihan hyvä mutta ei ehkä yhtä hyvä kun ne aikasemmat osat. Mun pikkuveli kavereineenkin oli eksynyt samaan teatteriin ja vielä samaa leffaa kattomaan :D


Toissapäivänä kävin shoppailemassa ja sovitin Lindexissä pinkkiä bandeuta. haha kuulostaapa tyhmält toi nimi :D Eipä noi oikein mulle sopinut joten sinne ne sitten jäi. Pitää vielä käydä helsingin kaupat läpi ja kattoo jos vaikka Ginasta tai h&m:stä löytyis tollasia sopivia koska oon halunnut tollasen jo aika kauan :D

Eilinen päivä meni kavereiden kaa hengaillessa. Ajettiin Tuulin kaa rantsuun ja nähtiin siellä Milla joka on töissä rantavahtina. :D


Kuvailtiin siellä aikamme kunnes noi sadepilvet tuli häiritsee meiän kuvailua ja alkoi ripottaa. Siellä oli vähän väliä aurinkoista ja vähän väliä ripotti.


Oon nyt käyttäny noita kenkiä aika ahkerasti melkein joka päivä. Eilen sitten kävellessäni ihmettelin että mikä mua kokoajan pistää jalanpohjaan ja otin ton kengän pois niin siellähän sitten sojotti sellanen ihme raudan palanen joka oli kokoajan hangannu mun jalkaa. Onneks mulla sattu olemaan pinsetit mukana niin onnistuin jotenkin vääntämään sen raudanpalasen tonne kengän sisään niin ettei se häiritse mun kävelyä :D Saa nähä että kauan noikin kengät kestää...


lokit rivissä. :D


Just kun Tuuli oli ottanut tän kuvan musta niin alkoi taas satamaan.. Sitten mentiin Millan työkopperoon sateensuojaan. :D


Sitten kun sade näytti taas loppuneen hetkeksi niin mentiin Tuulin kaa tonne rannalle kuvailemaan :)


Kuvien ottamisen jälkeen alkokin sitten sataa kaatamalla ja piti taas mennä sisälle vähäks aikaa ja sitten lähettiin Tuulin ja Millan kaa mäkkiin.


Mc flurry <3

Mäkin jälkeen mentiin prismaan Tuulin kaa ja Milla meni takas töihin. Prismassa nähtiin Salla ja päätettiin mennä vuokraamaan leffa ja ostettiin mässyt ja mentiin kattoo se leffa Tuulille.


Leffa oli tosi hauska ja sitä kattoessa tuli kyllä naurettua ihan kiitettävästi. Se vaan jostain syystä tuntu kestävän ihan sika kauan. Mutta onneks nyt kesälomalla ei oo mikään kiire minnekkään.

Tässä vielä pari viimeaikaista ostosta.


Ostin uuden meikinpuhdistusvaahdon. Mun mielestä meikit saa ehdottomasti parhaiten pois tollasella vaahdolla. En oo ennen tätä kyseistä vaahtoa käyttänyt mutta hyvin on toiminut!


Seppälästä uusi aurinkopuuteri neljällä eurolla koska vanhan olin vahingossa jättänyt pesukoneen päälle ja kun se oli sitten käynnissä niin tottakai se aurinkopuuteri oli pudonnut siitä lattialle ja oli siin tuhannessa osassa :D ...

Tänään meen Japille ja huomenna sitten helsinkiin :) ! Adios!

6 kommenttia: