keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Home alone

Huono bloggaaja täällä terve! Blogi on nyt jäänyt vähän unholaan kun oon ollut töissä ja aina töiden jälkeen vaan tullut suoraan himaan ja suihkuun ja loppuilta onkin kulunut melkeimpä aina koneella istuskellen/telkkua katellen.
Kerron tässä vaikka lyhyesti kuulumisiani. Viimeviikon sunnuntaina kävin Riihimäellä Japin armeijaa kattomassa, kun siellä oli vähänniinkuin joku avoimien ovien päivä. Oli kivaa nähdä Japia pitkästä aikaa kun ei oltu viikkoon nähty. Siellä sitten hengailin pari tuntia kunnes lähdin himaan. Seuraavan kerran nähdään perjantaina <3! Ei jaksais odottaa siihen saakka... :D
Töitä mulla on jäljellä vielä noin. puoltoista viikkoa ja sen jälkeen pääsee taas pariks päiväks lomalle ennen ku pitää palata koulun penkille..
Mun porukat lähti eilen päivällä meiän sukulaisten huvilalle turkuun ja nyt mä oon täällä melkeimpä viikon yksikseni himassa :) Tainno onhan toi katti ja gerbiilit mun seurana :D Äiti anto mulle ruokarahaa ja luulis että nyt kun on yksin ni jaksais kokata kaikkea "hienoa" mitä muuten harvoin sais mutta einesten ostamiseksihan se sitten lopulta meni..


Kuvailin teille niit bile mekkoja mitä ostin valtterista viimeperjantaina. Kaikki siis maksoivat alle 2 euroa kpl. Joistakin noista kuvista vaan tuli tosi valottuneita joten joudun vähän muokkailemaan paria kuvaa.


Sitä zoomia vois tosiaan vähän vähentää tässä kuvassa ... :D


Tää valkonen mekko taitaa kyl olla mun lemppari tästä kolmikosta :) Mun selästä voi bongaa kivat tuubitopin rusketusrajat.... :D


Kohtapuoliin lähen pyörällä käväsemään kaupungilla. Oon omistanut ton pyörän varmaan jo yli vuoden ja vasta eilen ekan kerran pumppasin ne renkaat. Tai ainakin yritin. Menin shellille kysymään että saako siellä pumpata pyöriä ja kyllähän siellä sai. Sitten yritin jotai säätää niiden kaikkien mailman letkujen kanssa siinä jonkin aikaa kunnes myyjä sitten tuli kysymään että tarvitsenko apua. Ja tarvitsinhan mä :D No, nyt on sitten kiva taas ajella pyörällä kun sillä jaksaa jopa polkea kun ei ole ihan tyhjät renkaat.
Tässä vielä tän päivä asua:


Toppi kirppis (h&m) / laukku valtterista / farkut Nelly

12 kommenttia:

  1. Minkä pitunen oot ? :)

    VastaaPoista
  2. sul on kivat hiukset:)


    http://kaisisblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. iihanat nuo sun mekot ! tykkäsin (: !

    http://mylifebyinka.blogspot.fi/ (;

    VastaaPoista
  4. siis toi eka ei kyllä oo mekkoa nähnykkää :D ainakaa sun pituselle ei toi näytä käyvän, vähän ku kävelee ni "mekko" eli siis toppi nousee korvii.. huhuuh toivon todella ettet käytä tota mekkona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah no eiku aattelin kyl mennä baariin toi toppi pääl hetkuttaa... otin nyt vaan kuvia tosta tollein mutta jos mä tota jossai käytän niin ihan kyllä legginsien/farkkujen kanssa :D.......

      Poista