keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Parit kirppislöydöt

Hellurei :) Esittelen nyt tässä aluksi parit kirppislöydöt mitä oon viimeaikoina tehnyt. Löysin mm. aivan ihanat kengät itelleni syksyksi! <3


Seppälän söpö kukkatoppi 4e. Tykkään etenkin tosta ton topin selkäosasta ku se on tollanen jänskä ::D Muistan ku kattelin tätä samaa toppia seppälässä joskus puoli vuotta sitten mutta en ostanut kun oli liian kallis. Onneks sit nyt löyty noin halvalla ;D!


En oo pitkään aikaan tehnyt näin hyvää löytöä kirpparilta kuin nämä kengät! Mokkaset ylipolven saappaat vaan 3e! Ja pohja näyttää siltä että näillä ois kävelty korkeintaan pari kertaa. Nää on ihan täydelliset syys/talvikengät <3


Mun mummi oli taas vähän aikaa sitten käynyt Sveitsissä meiän sukulaisilla kylässä ja se toi meille taas ison kasan ihanaa Sveitsiläistä suklaata<3! Tää valkosuklaa homma jossa on tollasta moussea sisällä on mun ehdoton lemppari! Uskallan jopa väittää että Sveitsiläinen suklaa on yhtä hyvää kun Fazerin ;D

Oon taas lisäilly kirppikselle aikan paljon uusia juttuja. Tällä kertaa lisäsin kolmet mun vanhat korkkarit jotka on kaikki tosi hyväkuntoisia ja pari vaatetta :) :



Lisäilen blogikirpparille joka viikko uusia juttuja joten siellä kannattaa käydä usein kattelemassa josko ois taas tullut jotain uutta :) Yritän vähän tyhjentää tota mun vaatekaappia kun se on niin täynnä... Kirpparille pääset TÄSTÄ!

Onneks nyt on jo keskiviikko niin ei oo enään ku kaks päivää duunia ennen viikonloppua :) Joko lauantaina tai sunnuntaina ois tarkotus mennä Suvin ja Pauliinan kanssa hesaan vähän kiertelemään kirppiksiä. Tarkotus ois ainakin käydä valtterissa ja varmaan hietsun kirpparilla koska en oo siellä vielä kertaakaan käynyt :D

6 kommenttia:

  1. kaikkee ihanaa oot löytäny ! ;o mä en löydä koskaan mitään kirppiksiltä :/

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja olet kirpparilta löytänyt! Kiitos kun kommentoit blogissani, sinulla on kiva blogi myös! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitti kommentista ! Samaa voisin sinustakin sanoa (: Liity ihmeessä lukijaks, jos tykkäät (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä mitään! kiitos paljon<3! joo jään seurailee ainaki ;D!

      Poista