tiistai 31. heinäkuuta 2012

Shoppailemassa + rannalla

Heippa! Nyt ei oo taas pariin päivään tullut postausta kun en oo oikeen keksinyt mitään kivaa postattavaa. Eilen oli mun vika työpäivä ja nyt on sit vähän yli viikko viel lomaa ennen koulun alkuja :)

Voisin nyt täs vaik sanoo pari sanaa lauantaista. Eli päätettiin siis lähtee Japin ja Tuulin kaa lauantai illalla autolla kohti Helsinkiä ja sitten myöhemmin illalla mentiin alebubiin koska mun sisko Pauliina kavereineen oli siellä. Se oli mun ensimmäinen kerta alebubissa eikä odotukset kyl ollu kovin korkeat :D Musa oli suht huonoa, tanssilattia liian pieni ja mitäs muuta valitettavaa sitä viel keksis. Ainiin, sen että narikasta joutu maksamaan vaikka sinne ei edes laittanut mitään :D!? Ainoo hyvä puoli tos oli et rannekkeel sai siiderit hintaan 1,70e kpl ja niitä mä siellä sitten lipittelin :D

Mennääs sitten vaikka tähän päivään. Palkkapäivän kunniaks piti heti päästä vähän tuhlailemaan. ;D Lähettiin Sinin kaa puoli 1 junalla kohti Helsinkiä ja sitten shoppailtiin monta tuntia, käytiin kiinalaisessa syömässä ja loppupäiväksi mentiin hietsuun ottamaan aurinkoa :)


Tuolla sitten makoiltiin Sinin kanssa ja otettiin aurinkoa niin kauan kunnes nää tuli pilaa meiän auringon oton:


Kun noi pilvet ilmesty niin tuli tosi viilee ja päätettiin lähtee tuolta :S Sini lähti Järvenpäähän ja mä tulin pikkuhuopalahteen mun faijalle. Onneks täällä paisto vielä aurinko niin pysty partsilla ottaa arskaa :)
Sitten voisin vaikka esitellä teille mun ostokset! En löytänyt kovinkaan paljon ostettavaa, mutta ainakin rahaa säästyi :)


lasit Glitteristä 8e


Supermies topin löysin kaheksalla eurolla Fiorellasta ja ihanan väriset pöksyt löyty parilla kympillä Cubuksesta. Oon ettiny just tollasia housuja vaik kuinka kauan ja oon ilonen että vihdoin löysin :)!

Tähän loppuun voisin laittaa vielä pari hehkeetä kuvaa mitkä otin eilen töissä :D


Toi upee liivi päällä mä hengailin tuolla kuukauden :D

PS! Tietääkö kukaan valtterissa käyvistä ihmisistä että kannattaako sinne mennä keskiviikoisin? Koska oon ainakin kuullut että keskiviikkosin siellä ei ois kovin hyviä myyjiä mutta toisaalta nyt kun on kesä niin miks ei muka olis? :D Auttakaa joku koska mun pitäs nyt päättää että meenkö huomenna aamulla käymään valtterissa vaiko en :)

16 kommenttia:

  1. oon käyny kesäl pari kertaa keskiviikkoisin mut ei oo tyylii yhtää myyjiä, niin on ihan turhia käyntejä ollu mut ihana toi superman paita !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei no kiitos tiedosta :)! kiitti, mäki tyykkään ;D!

      Poista
  2. mistä sun biksut on, paljo makso? :)

    VastaaPoista
  3. ihana toi supermiespaita, mis se fiorella kauppa on :O ? ite oon kans ettiny tollasta iha sikana, mut ei oo löytyny mistää :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! fiorella on joku noin 200 metrii rautatie asemasta :D en oikee osaa selittää XD

      Poista
  4. Mulla on töissä tommonen samanlainen liivi, ihana! :-D

    VastaaPoista
  5. on kyllä pakko sanoo että näytät paljon kauniimmalta kun et oo piirtäny kulmias :)

    VastaaPoista
  6. Ompa söpöt lasit :)

    ♥: obses-sions.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. tosi upee toi sun banneri!!:) kaunis kuva<3

    VastaaPoista