torstai 23. elokuuta 2012

Ihana karvatakki

Tänään koulun jälkeen kävin pikaisesti taas kirpparilla ja löysin mailman söpöimmän takin sieltä <3! Se on h&m:n ja maksoi 8 euroa :)


Toi on niin pehmeä ja lämmin <3 Kirpparilla mietin että ostanko vaiko enkö mutta hyvä että ostin koska tiiän et nyt katuisin jos oisin jättänyt sen sinne hyllylle.
Tohon takkiin ei oikeesti kuulu toi vyö mutta lisäsin sen nyt tohon koska mun mielestä se sopii tohon aika hyvin.


Löysin myös lilan värisen seppälän paidan neljällä eurolla :) En omista juuri kauluspaitoja mutta kun sovitin tota niin tykästyin kyllä ihan täysin! Lila väri sopii mun mielestä mulle aika hyvin jostain syystä :) En tiedä johtuuko se ihon väristä vai hiusten väristä vai mistä mutta mun pikkusiskollekkin lila sopii kuin nakutettu :D


Melinda :) Haha miks se on niin et pikkutytöt pukeutuu aina vaaleenpunaiseen? :D Mullakin piti lapsena kaikki olla vaaleanpunaista. Mulla oli jopa vaaleanpunainen imukuppi pyssy :D Olin aika pähee lapsi..


Karvareuhka (Japin keksimä lempinimi mun laukulle :D) laukku pääs taas pitkästä aikaa käyttöön :) Jos käytän tota laukkua ja sitä uutta takkia yhtäaikaa niin näytän kyllä varmana ihan venäläiseltä naiselta. Enään puuttuis se mun karvalakkini. Ei siin todellakaan milllään pahalla venäläisiä kohtaa, mun mielestä itseasiassa venäläiset naiset on usein paljon tyylikkäämpiä ja huolitellumman näköisiä kuin suomalaiset :D


Neule kirppis (Vila) / shortsit kirppis / laukku Gussaci / kengät Converce

Huomenna se oiskin sitten taas perjantai! Japi tulee armeijasta ja hakee mut sitten illalla niille :) Nyt myös selvis että se saakin olla armeijassa "vain" sen puolivuotta eikä 9kk tai vuoden niinkuin ne ois halunnut sen siellä pitää :D 
En tiiä vielä että mitä me meinataan viikonloppuna puuhastella mutta ehkä me jotain keksitään :) Tai sitten pidetään vaan perus hölläilyviikonloppu :)

13 kommenttia:

  1. Ei siin todellakaan milllään pahalla venäläisiä kohtaa, mun mielestä itseasiassa venäläiset naiset on usein paljon tyylikkäämpiä ja huolitellumman näköisiä kuin suomalaiset :D < tosi kiltisti oli sanonnu ,arvostan (= ja sul on hyvä tyyli !!! älysit lisää tohon karvatakkii vyön (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva! :) kiitos paljon <3! :)) joo hehe aattelin et se sopii siihen :D

      Poista
  2. onks sun pikkusisko tummaihone? :)

    VastaaPoista
  3. oi ihana toi takki ja toi vyö kyl todellaki sopii toho :)

    VastaaPoista
  4. Ihana karvatakki! Jos toi on xs-s kokoo ja oot joskus siitä valmis luopumaan, niin täällä ostaja! :D

    VastaaPoista