lauantai 25. elokuuta 2012

Kävimpä taas valtterissa

Eilen en mennytkään Japille niinkuin piti koska luulin että se joutuukin jäädä armeijaan. Sitten kun oli just juna asemalla menossa helsinkiin niin sainkin tietää että se pääseekin sieltä pois.. Siinä vaiheessa en voinut enään sinne mennä koska olin jo lupautunut menemään hesaan mun pikkusiskojen kanssa ja vahtimaan niitä siellä.. Lauantai aamuna sitten heräsin taas ennen kasia ja menin valtteriin. Oon nyt käynyt tässä kesän aikana aika monta kertaa valtterissa jo :D
Juuri kun eilisessä postauksessa mietin että pitäisikö sitä tilata jotkut syysnilkkunit niin nyt löysin valtterista kahet ihanat! :D


Näillä lähes käyttämättömillä hapsuihanuuksilla oli hintaa 5 euroa.


Nämä maksoivat vain 3 euroa ja ovat myöskin lähes käyttämättömät :) Vitsi oon tyytyväinen ku selvisin tän syksyn kenkäostoksista näin halvalla! :D Ei tarvii tilata netistä mitään kalliita kenkiä ;D


Vyö maksoi 1,50e :) Just tällästä oon myös ettinyt! Tää sopii nyt syksyksi hyvin kaikkien neuleiden kanssa :)


GT:n musta kauluspaita oli 1e :) Toi brodeerattu kruunu on kiva yksityiskohta tässä paidassa.


h&m:n farkkupaita 1e. Tän löysin samasta pöydästä kuin ton mustan kauluspaidan.


Ennen stadiin lähtöä otin vielä pikaisesti parit kuvat asusta joka mulla oli perjantaina koulussa.


paita kirppis (seppälä) / vyö kirppis / farkut Only / laukku Gussaci / kengät converse


Rautatieasemalla jaettiin ilmaseks kokis tölkkejä ja meitsi siellä oli tietty heti ensimmäisenä käsi ojossa :D  Tää kuva on matkalta kun oltiin tulossa takasin Järvenpäähän :)

10 kommenttia:

  1. ihania ostoksia!etenkin noi kengät:-) käy kurkkaamassa mun blogi ja liity lukijaks jos tykkäät :-)

    http://petra-perfect-life-my-way.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mäki tykkään :)! joo käyn kattoo :)!

      Poista
  2. tosi kivat kengät! ja oot hirmu nätti!:)

    käy kattoo mun blogi jos haluut mul on siel nimittäin linkitäblogi postaus johon voit käydä linkkaa blogis!:)

    loveisintheair-linda.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon<3! :))

      joo käyn kattoo ja linkkaan bloginkin :)!

      Poista
  3. Ihania kenkiä! Ja kivanoloinen blogi:-)

    http://nytneea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Vau nuo hapsukengät ovat ihanat ja ihan täydelliset syksyä ajatellen! Noiden ympärille saa kyllä niin kivoja asuja koottua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) niin saa :) oon sika ilonen et löysin noi! :)

      Poista
  5. Mistä noi sun kivipestyt farkut on?? Oon ettiny samanlaisii vaikka kuinka kauan, mut en oo löytäny kivoja, mut noi on kivat! :) Sama kysymys tolle mustalle vyölle ton lilan paidan kanssa, se on aivan ihana. Nilkkurit on molemmat kivat, eniten tykkään noista harmaista ja sä oot kaunis taas kerran jne. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kivipestyt farkut ja mustavyö on kummatkin kirpparilta enkä oikeestaan tiiä että minkämerkkisiä ne on :D Harmi kun en osaa tän paremmin neuvoa :( Ooi kiitos paljon<3 ^^!

      Poista