maanantai 13. elokuuta 2012

Maanantai

Omaperäinen otsikko mulla taas vaiheeksi :D..
Tiiän että viimepostauksesta on kulunut jo melkein viikko, pahoittelut siitä. Ennen tätä hetkeä oon viimeks ollut kotona perjantaina joskus päivällä ja mun koulu alkoi torstaina niin en oo pahemmin kerennyt tekemään mitään postaamisen arvoista.
Lähetään sitten liikkeelle vaikka perjantaista.


Perjantaina pääsin koulusta jo kello 12 jonka jälkeen pyöräilin himaan ja sitten vähän illemmalla lähdettiin äitin kaa ajamaan kohti kirkkonummea. Suunnistettiin sinne navigaattorin kanssa ja aika säätämistähän se oli kun kaks naista yrittää löytää jonnekkin keskelle metsää sijaitsevaan paikkaan :D
Ja kirkkonummelle mentiin siis sen takia koska äitille tuli taas kissakuume ja se haluaisi uuden kissanpennun.. Mä olin eka vähän ajatusta vastaan ja sanoin että eiks tossa yhessä katissa oo jo tarpeeksi mutta sitten kun näin ne kaikki söpöt kissan pennut niin eihän niitä voinu vastustaa :D


Ylläolevasta kuvasta toi takimmainen söpöliini ois tulossa meille sitten luovutusiässä :) Nyt noi on vasta 6 viikkoa vanhoja joten vielä pitää odotella seuraavat 6 viikkoa että voidaan hakea toi kotiin :D


Kun oltiin kissanpentuja tarpeeksi katseltu niin lähettiin ajamaan takaisin Järvenpäähän ja sitten äiti heitti mut juna asemalle ja siitä menin sitten junalla stadiin mun faijalle.
Kun olin päässyt pikkuhuopalahteen niin menin vaan kiltisti koneelle ja sen jälkeen nukkumaan vaikka kaverit ois halunnut mennä baariin :D aattelin että kolme viikonloppua putkeen baarissa ei ois ollut kovin järkevää mun kannalta koska yritän nyt vähän säästellä noita mun kesätyörahoja..
Aamulla sitten kello soi kasilta sitä sitten lähdin ratikalla valtteriin :) Sieltä löyty taas kaikkea kivaa ja mua harmitti kun en ottanut enempää kuin 20e rahaa mukaan koska siinä loppuvaiheessa löysin sieltä kahet ihanat kengät joihin mulla kumpiinkaan ei ollut enään varaa... Toiset oli Niken lenkkarit ja toiset oli Spiritstoren korkkarit... No onneks nää muut ostokset piristi aika paljon :D


Veromodan shortsit 1e


Veromodan paita 2e


toppi 1,50e


veromodan korkeavyötäröiset farkut 4e


Onlyn shortsit 2e


h&m: tregginsit 2e.

Ostin vielä sellaset ihanat korvikset mutta onnistuin ne jo jonnekkin hukkaamaan niin niistä ei nyt valitettavasti ole kuvaa.
Valtterin jälkeen menin sitten junalla vähäks aikaa himaan ja sen jälkeen Japille ja niillä oonki nyt sitten ollut tähän asti kun sillä oli maanantai vapaana armeijasta :)

8 kommenttia:

  1. Ai että miten ihania noi kissanpennut!! :)

    VastaaPoista
  2. voi vitsi,oot ihan ylikaunis,semmonen ihanan siro keijukaisen näkönen:) !

    VastaaPoista
  3. mäki tahon kissanpennun!!!! :D vaik kotoo löytyy jo 3x aikuista kattia niin ei ne oo sama asia kun tommonen hölmöpentu 8)muutenkin tykkään tosi paljon sun blogistas! :)
    käythän myös katsomassa mun blogin ja liityt lukijaksi jos tykkäät :>


    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kissanpennut on kyl niin sulosii ettei mitään rajaa :D! kiitos paljon :)! joo käyn kattomassa! :))

      Poista
  4. Satutko tietämään, että onko tuolla paikassa jossa kävitte pentua katsomassa vielä vapaita pentuja ja niiden joukossa poikapentua? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on siellä neljä poikakissaa vapaana :) Mutta noi on lyhytkarvaisia eurooppalaisia joten maksaa 700 e :)

      Poista