perjantai 17. elokuuta 2012

Only the horses can find us tonight


Hahaa oon nyt popittanu tätä biisii siitä saakka kun kuultiin se ekan kerran Suvin ja Tuulin kaa auton radiosta kun oltiin ajelemassa :D Tuuli oli ihan varma että siinä sanottiin "only the forces" mut kyllä minä ja Suvi heppahulluina väitettiin että siinä ihan varmaan sanotaa horses eikä forces. :D Sitten Suvi löys tän youtubesta ja kyllähän siinä horses sanottiin :D !

Joo, asiasta kukkaruukkuun. Ostin eilen ekaa kertaa elämässäni Doven itseruskettavan. En oo aikasemmin uskaltanut kokeille koska en haluu näyttää missään mudassa ryömineeltä niinkun esim Jersey Shoren tyypit :D   Kaks kaveria oli mulle suositellut tota Doven lievästi itseruskettavaa voidetta jossa on kaksi sävyä. Toinen vaalealle/normaalille iholla ja toinen normaalille/tummalle iholle. Ostin ton ekan vaihtoehdon.


Eilen illalla sitä ekan kerran laitoin ja emmä kyllä ainakaan vielä oo mitään eroa entiseen huomannut..? Onko jollain kokemusta tästä doven itseruskettavasta? :) Ois kiva kuulla ihmisten mielipiteitä että miten on toiminut koska itehän mä en näistä oikeestaan hölkäsenpöläystä vielä tiedä.


Mun onnekseni toi itseruskettava oli Emotionissa alennuksessa vaan 4,90e ja kaupanpäälle siitä sai tollasen Doven jonkun voiteen.. :D


Kouluun pääs tänään päälle toi ihana pinkki pitsipaita ja valtterista löydetyt shortsit :) Aamulla oli sen verran vilponen että piti laittaa sukkikset shortsien alle mutta iltapäivällä otin ne sitten koulussa alta pois :)


Paita monki / shortsit kirppis (veromoda) / balleriinat kirppis / korvikset Micmac


Kaikki varmaankin muistaa nää mun valtterista viime viikonloppuna ostamani ihanat shortsit? No, ne on mulle pienet joten joudun myymään ne... Tää ketuttaa mua kyllä aika paljon että noi ei mulle mee koska oon tälläsiä shortseja ettiny jo ties kuinka kauan! Laitoin nää tänään blogikirpparille joten toivottavasti nää pääsee hyvään kotiin :D! Kirppikselle pääset TÄSTÄ!

2 kommenttia:

  1. Ihana toi Monkin pitsipaita! :> Muutenkin tosi kiva tää sun blogi :))

    ~ http://rewind-happiness.blogspot.com/

    VastaaPoista