perjantai 24. elokuuta 2012

Syysnilkkureita

Mulla on nyt ollut hakusessa tässä jo parisen viikkoa täydelliset syys nilkkurit. Mieluiten korolliset sellaiset :) En halua mitään tappokorkoja mutta jotkut sellaiset millä pystyisi ihan vaivatta kuitenkin kävelemään. Aloin netistä kattelemaan eri kenkäkauppoja ja mun mielestä Brandosilla oli tosi kivoja kenkiä :) Tein niistä kengistä mistä itse pidin eniten pari kollaasia.


Ylläri taas että näissä kollaaseissa on eniten mustia kenkiä, ne vaan on niin helppoa yhdistää asuun kun asuun.  Tästä kollaasista lempparit on keskellä alhaalla olevat mustat nahkanilkkurit :) Oon nyt jotenkin tosi tykästynyt tollasiin korkkareihin joissa on nauhat.


Tähän kollaasiin löysin näemmä vähän muitakin kuin pelkästään mustia kenkiä :D Tollaset kengät on mun mielestä tosi mageet mistä ton yläosan voi tollein kääntää alemmas niin toi kengän sisäosa näkyy. Myös noi karvareunukselliset korkkarit on aika mun tyyliset!


Tässä mun lempparit on noi vasemmassa yläkulmassa olevat<3! Noissa vaan on sitä jotain... :D Mietinkin nyt että pitäiskö sitä tilata jotkut kengät syksyksi vai yritänkö vielä etsiskellä kirppiksiltä täydellisiä kenkuleita. Kirppiksien kengät vaan tuppaa useimmiten olemaan kokoa 36-38 joten ei ihan meikäläiselle mene :D
Mitkäs oli teiän lemppari kengät näistä kollaaseista? :)

9 kommenttia:

  1. moooi !

    jos kiinnostaa lifestyle ja heppajutut, tein uuden blogin johon saa tulla lukemaan. Blogi vielä pahasti kesken, mutta banneri ja muut hommat tulossa :)

    www.timanttilinna.blogspot.com

    ps. rakastuin noihin kaikkiin kenkiiin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi :) joo käyn heti kattomassa :) !
      haha nii mäki ;D!

      Poista
  2. Mua häiritsee suuresti toi sun oikea sivupalkki kun noi blogiarkistonkin otsikot hyppii pari sanaa per rivi.. Tykkään blogistas mut voisit vähän ulkoasua muokata luettavammaksi kun ei noista saa selvää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo yritän tehä asialle jotain :D en oo vaan mikään hirvee tietokone nero niin pitää kattoo osaanko laittaa noi silleen järkevästi :D

      Poista
    2. Jep, näyttää jo paremmalta :) ja sitä voi leventää sieltä missä voi muokata ulkoasua :D

      Poista
  3. Ihania kenkiä! Pakko koht ostaa jotku kivat ku näitä kattelee kokoajan :D

    VastaaPoista