torstai 13. syyskuuta 2012

I wanna live with you a deja-vu


Tsau. Viime päivinä ei oo tapahtunut oikeestaan mitään ihmeempiä. Oon ollut vaan ahkerasti töissä ja eilen ja tänään olin teoriatunneilla. Ensimmäinen ajotunti mulla meni vasta ens kuun puoleenväliin kun ne on nyt niin täynnä... No ainakin kerkee käydä teoriat hyvin ennen sitä. :)


paita kirpparilta / shortsit spiritstore / kengät converse


Ihanaa että huomenna on jo perjantai. Tää viikko on ollut jotenkin yllättävän rankka vaikkei oo oikeestaan poikennut muista viikoista juurikaan. Viimeviime yönä en saanut unta järkyttävän hedarin takia joka mulla tuli antibioteista ja viime yönä näin mm. kahta eri painajaista. Jos tänä yönä sais sit vaik nukuttuuki ni ois aika jees :)


Anni toimi eilen taas mun asukuvaajana kun oli tauko ja sit ruokkiksella lähettiin käymään tikkurilan prismassa :) Ja kun sinne päästiin niin joku pappa peruutti autonsa suoraan Annin auton nokkaan... Siinä sit selviteltiin sitä tilannetta ja onneks siihen autoon ei mitään ihan hirveen kokosta klommoa tullut mutta aika näkyvä kuitenkin. No pappa oli onneks just mukava ja lupas heti maksaa sen korjauksen koska sen vikahan se oli :)
En vielä tiiä että kerkeenkö huomenna blogia päivitellä kun oon menossa Japille taas illalla mutta yritän keretä :)!

2 kommenttia: