torstai 6. syyskuuta 2012

Pinkki ihanuus


Sain tämän mekko ihanuuden lahjaksi Hersecretiltä. Oli tosi vaikeaa valita kaikista niistä ihanista vaatteista mutta lopulta sitten päädyin tähän mekkoon :) Hersecret on siitä hyvä kauppa että vaatteet ovat minun mielestäni edullisia, siellä on aina ilmainen toimitus, sekä se että toimituksessa ei mennyt kuin päivä :D! Tää taitaa päästä mun synttäreillä päälle ;)
TÄSSÄ vielä linkki mistä voi tilata tuon mekon jos joku nyt kiinnostui :) Ja näitä mekkojahan löytyy myös ihanana sähkönsinisenä<3 Oisin eka halunnut sellasen mutta ne oli sillä hetkellä loppu joten sitten otin tämän pinkin. On kyllä ihan yhtä kiva kuin sininenkin :)


Eilen mulla siis oli vapaapäivä ja mikäs sen parempi tapa viettää sitä kuin katsomalla GG:tä ja syömällä Ben&Jerrysiä<3 Japi ihanana latas mulle netistä Gossip Girlin 1 ja 2 tuotantokaudet joten nyt ei pitäs ainakaa tulla iltasin tylsää :D !

Tänään mulla oli sitten eka päivä työharjottelussa ja täytyy kyllä sanoa että tykkäsin paljon! Olin siis ihan turhaan stressannut totakin asiaa.. :D Kyllä mä paljon mieluummin tuolla vietän sen 11 viikkoa kuin koulun penkillä.

10 kommenttia:

  1. siis sait ihan ilmaiseksi tuolta liikkeeltä?

    VastaaPoista
  2. voi apua, oot ihan ylikaunis & laiha !! jäänki sun lukijaks ♥ :) ja mun blogii olitki käyny jo kattoo (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooi kiitos paljon <3! :) hihi kiva! :) juu! :)

      Poista
  3. Miten saitkaa tilattuu ton ilmasen mekon? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä sitä niinku tilannu vaan ne sielt anto sen mulle :D

      Poista
  4. Toi mekko on kuin tehty sulle ! :)

    VastaaPoista
  5. ihan älyttömän upeen mekon oot valinnu! ihan super:-)!

    VastaaPoista