tiistai 30. lokakuuta 2012

10Things

Piti lukee toi otsikko varmaan kolme kertaa uudelleen kun mietin että kirjoitetaanko things varmasti noin. Tarkistin sen jopa toisesta blogista missä oli tämä sama haaste minkä nyt aijon tehdä. Mun aivot on ilmeisesti tähän aikaan tiistai illasta siinä salkkarit "modessa" kun voi vaan rentoutua ja kattoa että kuka salkkareissa on tällä kertaa pettänyt ja ketä tai että kuka tässä jaksossa kuolee tai herää henkiin jne.

Tän postauksen ideana on siis kertoa kymmenen asiaa josta pidän. Tämän luulisi olevan helppoa.

1. Rentoutuminen.
Se kun saa vaan olla vaikkapa oman kullan kainalossa koko illan, katsella hyviä leffoja ja syödä mahansa kipeäksi herkuista. Harmi vaan että tätä en taas pääse vähään aikaan tekemään kuin yksin koska J on nyt niin kiinni siellä intissä ettei nähä ens viikonloppuna ja sitä seuraavanakin vaan päivän verran. No, mutta onneksi sekin on kohta ohi!


2. Shoppailu.
Eiköhän tää oo melkeen joka tytön top 10 lempi tekemiset listalla. Se vaan piristää mieltä, ja onhan se kans hyvää liikuntaa! Niin itelleen kun lompakollekkin...


3. Ratsastus / hevoset
Jos on huono päivä niin ratsastamalla se yleensä paranee. Ellei lennä pää edellä muta lammikkoon mutta ei tätä oo vielä kovin montaa kertaa käynyt... En oo nyt käynyt koko kesänä/talvena rastastamassa ja vierotusoireet alkaa jo tuntua. Aina kun oon autossa ja ajetaan sen tallin ohi niin katon haikeena niitä hevosia ja tulee sika surullinen fiilis kun tietää ettei välttämättä enään koskaan ratsasta siellä.


4. Juhliminen / hauskanpito

Aina välillä on hyvä käydä vähän juhlimassa ettei istu yksin kotona koneella ja valita sitä kun on tylsä elämä :D Liika juhliminenkaan ei oo sit hyväksi minkä kaikki varmaan jo tietääkin :D Ja liialla tarkotan sitä että pitää olla joka perjantai ja lauantai jossakin nollaamassa päätä.


5. Kesä.
Yksinkertasesti vaan paljo parempaa aikaa kun talvi. Pystyy pukeutuu kivempiin vaatteisiin ja iho ja hiuksetkin voi paljon paremmin sillon.


6. Hyvä ruoka
Taidan sisäisesti olla lihava lapsi :D Muttakun ruoka on hyvää ja syöminen kivaa niin minkäs teet.



7. Ihmiset.
Poikaystävä, kaverit ja perhe. En oikeen usko että kukaan ihminen haluaisi olla ihan täysin erakko ja yksin koko elämäänsä. Mä oon ainakin tosi sosiaalinen ihminen ja ahistais esim ajatus että joutuis yksin muuttamaan omaan kämppään eikä ois ees mitään eläintä siellä seurana. Alkaisin jo varmaan puhumaan mun tavaroille tai itelleni. (Niinkuin mä en nyt muka tekis sitä...)


8. Matkustaminen.
Tällä tarkotan nyt johonkin lämpimään maahan matkustamista, eli sellaista kunnon lomalla olemista. :D Mikään ei voita sitä että ottaa aurinkoa joku ihana drinkki kädessä ja voi vaan ottaa ihan chillisti.


9. Hienot autot.
Mun tavoitteena on vielä joku päivä olla rikas ja ostaa hieno auto :D Ei mikään Ferrari mutta kuiteski. Esimerkiksi audi tai bemari ois aika hienoja.


10. Bloggaus.
Kaikki teiän kommentit ja uudet lukijat piristää mun mieltä aina tositosi paljon ja tykkään ihan sikana tästä bloggaamisesta ylipäätänsäkkin. Tätä mä jaksaisin tehdä luultavasti työksenikin koska työnhän pitää olla sellasta mistä tykkää. Ja rehellisesti sanottunahan kyllä mä nyt tästä pidän enemmän kun ompelemisesta. Ton lukijamäärän tarvis nousta tosta vielä "aika" paljon että tästä mulle työ tulisi mutta oon silti iloinen jokaisesta mun ihanasta lukijastani<3! :)


Onkos muilla samoja lempparijuttuja kuin mulla? :)

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus tää! ja kylhän tuolt löyty samoja lempijuttujaki :)
    http://smoothcriminal-nella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Nimenomaan tuo kohta viisi, kesä ja siihen liittyvä ulkonäöllinenkin plussa. Ruskettuneena näyttää oikeastaan aina hyvältä ja iho ei kaipaa meikkiä lainkaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo samaa mieltä :)! kesä on vaan kaikin puolin parempaa aikaa :Dd

      Poista