sunnuntai 28. lokakuuta 2012

28102012

Omaperäinen otsikko mulla vaihteeks! Jos postaukset luettais otsikoiden perusteella ni näitä ei varmaan lukis kukaan :D! No mutta jooo asiaan. Viikonloppu meni ihan liian nopeesti ja asiaa ei yhtään auta toi masentava talvi joka nyt näytti jäävän tänne suomeenkin.. Onneks on sentään yks piristävä asia tässä synkän talven keskellä, nimittäin lauantainen valtteri visiitti joka tuotti aika hyvin tulosta. Olin lauantaina tosi nirsolla päällä ja joka jutun kohdalla kun mietin että ostaako vaiko eikö niin keksin enemmän syitä sille ei ostamiselle kuten "mulla on jo monta tämän tyylistä", "tätäkään en kumminkaan käyttäis ikinä", "voisin käyttää rahat tämän sijasta johonkin paljon järkevämpäänkin". Ja oikeestaan mua ei ees haitannut toi nirsoilu kohtaus koska kyllä mä kumminkin sieltä löysin muutaman kivan jutun minkä ei ostamiselle en keksinyt mitään tarpeeksi hyviä syitä!


Uutta kosmetiikkaa yhteensä 3 euroa. Just kun oli vanha ripsari ihan kuivunut ja toi kynsilakkakin on tosi piristävän värinen!


Kenkulit 4e. Voikohan jalan koko pienentyä? :D Tiedän kyllä että vastaus tohon on mitä todennäköisemmin ei. Mutta silti on vähän outoa että nykyään mulle menee monet 39 koon kengät ja jotkut 40 koon kengät saattaa olla hieman isoja kuten yllä olevan kuvan kengät. Ja mun jalan kokohan on monta vuotta ollut noin 40-41. Mutta en kyllä pistäis pahaksi jos vaikka mun kanoottijalat ois kokenut jonkin äkkinäisen kutistumisen :D


Hohoo löysin nahkahousut kolmella eurolla! En ois kyllä koskaan uskonut että mä tunkisin jalkaani nahkahousut mutta itseasiassahan noi on tosi kivat jalassa joskin kumma kyllä vähän isot vaikka ovat kokoa 36. Ompelukoneelle tulee siis käyttöä tässä joku päivä kun kerkeän noi kaventamaan. Näistä pöksyistä tulee sitten myöhemmin parempaa kuvaa :)


Ginan army värinen neule 1e. Kuva hieman vääristää neuleen oikeeta väriä. Tää oli muuten ihan sika hyvä löytö! Tykkään tästä siks niin paljon että tää on takaa pidempi kuin edestä, Joten tätä voi esimerkiksi käyttää hyvin noiden nahkahousujen kaverina niin että se housujen kiva etuosa näkyy :)

Siinä olikin melkein kaikki. Yhtä neuletta en jaksanut kuvata koska se on mulla juuri päällä enkä halunnu ottaa sitä pois ku ois tullu kylmä :D!


Mimosasta ja Ruususta on jo tullu kaverukset ja onnistuin nappaamaan tälläsen tilanne kuvan missä Mimosa söi pennun ruokia ja pentu sitten yritti leikkiä Mimon hännällä kun ei uskaltanut ite mennä syömään :D

12 kommenttia:

  1. tuo kynsilakka on tosi kivan väristä :) !

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva nähdä miten stailaat noi nahkahousut!

    VastaaPoista
  3. Mä oon miettiny iha samaa ton jalan koon suhteen...ja oon tullu siihe tuloksee,et kai se sit pienenee :D Mullaki oli vuosia sitte kengän koko 39-40 ja nyt koko vaihtelee 37-39 välillä :D yleensä se on se 38 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa aika outoo kyl :D no mut hyvä vaan jos mulla on pienentynyt ;D!

      Poista
  4. Oijoi, todella mahtavia löytöjä! :)

    VastaaPoista
  5. mulla on sama kynsilakka, ja toi on aivan ihaaana väri ! :D


    minniethediamond.blogspot.fi

    VastaaPoista