perjantai 19. lokakuuta 2012

Birthday present

Nyt saan vihdoin esitellä teille mun ihanan synttärilahjan minkä sain Japilta :) Syy siihen että esittelen sen vasta nyt, on se että se oli kultasepällä lyhennettävänä. Ne ei siellä liikkeessä osannut sitä kelloa lyhentää koska ne palat oli kuulemma erilaisia kun normi kelloissa tai jotakin. Siksi siinä kesti yli puoltoista viikkoa kun ne joutu sen erikseen sinne kultasepälle lähettämään. Mutta vihdoin se on mun<33


Oon tällästä halunnut jo pari kolme vuotta muttei mulla oo ollut varaa kun joihinki sellasiin perus halpoihin Jet setteihin yms. joten en oo sit ikinä ostanut kun halusin kunnon kellon ja nyt on mun odotukset palkittu ;D Hyvää kannattaa odottaa! Tää tulee näkymään varmaan vielä monissa monissa kuvissa koska jotenkin musta tuntuu että käytän tätä 24/7, ihme etten jopa nukkunut tää ranteessa :D

Tää mun loma on mennyt suhteellisen nopeasti (niinkuin lomat aina...) ja oon pääasiassa vaan ollut koneella ja nähnyt kavereita, ja sit se laivareissu. Tänään sitten tylsyyttäni päätin leikellä hiuksiani noin 6-8 cm lyhyemmiksi.. Kaikki pitkähiuksiset varmaan tietää miten ärsyttävät pitkät hiukset joskus voi olla.... Ne on kokoajan tiellä ja välillä ne jää tyyliin kiinni johonkin vaatteisiin ja välillä ne on ruuan joukossa kun yrittää syödä yms. muuta mukavaa. Siinä leikkaessa tuli välillä sellanen fiilis että "what have i done!!" mutta toisaalta oon kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen ja musta tuntuu ettei monetkaan ihmiset edes huomaa eroa, paitsi mä itse tietysti. Nää jopa tuntuu kevyemmiltä! Jos se nyt ylipäätänsä on mahdollista :D

                                  BEFORE                                                AFTER

Ekaks pahottelut ihan sikahuonolaatusista kuvista! Tainno ainakin tosta before kuvasta... Ite on yllättävän vaikeeta saada onnistunutta kuvaa hiuksistaan :D Eikä mulla oo täällä ketään ammattikuvaajaa auttamassa joten nää kuvat saa nyt kelvata :) Kuten kuvista voi huomata niin lähti aika paljon pois noita huonoja latvoja! Onneks mun hiuksilla on tapana kasvaa nopeasti joten ei oo niin kauheeta jos vaikka joskus lyhentäisin vähän liikaa niitä..

Ja tällänen tuppo noita sitten lähti:


jaiks.... :D

Tänään mulla onkin sitten ihan eka ajotunti!! :D Vielä mua ei jännitä juuri yhtään mutta voin kuvitella ne perhoset mun vatsassa kun oon menossa sinne autokoululle.... Toivottavasti ei tuu ruumiita :D Mutta joo mä lopettelen nyt tähän ja pitäkääs mulle peukkuja ! :)

14 kommenttia:

  1. tuo kello on aivan ihana ! ;o mäkin haluun!

    VastaaPoista
  2. vooi sun hiukset on ihanat! :o mulla kestää ikuisuus saada ton pituset ): yhy.

    VastaaPoista
  3. Toi on maksanu omaisuuden toi kello, aivan ihana ! <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo ei toi mikää iha ilmane kyl ollu :D! niinon<3!

      Poista
  4. oii ihana kello ! ++ aivan älyttömän pitkät hiukset :))

    VastaaPoista
  5. sul on aivan ihanat hiukset !:)

    http://janskublo.blogspot.fi/

    VastaaPoista