keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Extempore vironreissu

Eilen joskus puolen päivän maissa mun iskä soitti mulle ja kysy että haluunko lähtee mun siskon kaa sen ja iskän naisystävän kanssa viron laivalle :D Mietin ehkä sekunnin ja sanoin että no voinhan mä lähteä kun ei oo tässä lomalla muutakaan tekemistä. Siitä sitten aloin laittautumaan ja kattomaan kamoja valmiiksi ja parin tunnin päästä lähdin juna asemalla ja siitä junalla helsinkiin ja ratikalla satamaan.


Laiva oli baltic princess ja oon siellä käynyt kyllä ennenkin Japin kanssa :) Tällä kertaa vaan ei pelikoneesta irronnut mitään... Viimeks taidettiin voittaa 50e :D


Mun kamera sekoili jotain koko illan ja siks tää kuvasaldo on aika rajallinen. Noin 80% kuvista on ihan sumeaa pikselimössöä. On se kiva että silloin kun ottaa jotain "turhia" asukuvia yms. niin kamera toimii ihan moitteettomasti mutta silloin kun on kerrankin tekemässä jotain vähän normaali arjesta poikkeavaa niin kamera ei suostu yhteistyöhön....


Mun ei ollut aluksi tarkoitus ostaa mitään alkomaholia mutta kun 12 siideriä sai alle 9 eurolla niin pitihän noita sitten ostaa. Juotiin siinä sitten pari samalla kun katottii salkkareita (kyllä, mennään laivalle kerran miljoonassa vuodessa ja katotaan siellä ensimmäiseks salkkareita....).


Tuol oli päheet pöydät :D
Aamulla sitten oli herätys joskus siinä 8-9 aikoihin ja siitä sitten lähettiin mun iskän ja sen naisystävän kanssa syömään buffettiin aamupalaa. Aamulla Baux ei ollut hytissä ja se ilmesty sinne buffettiin sitten jossakin välissä ja ei ollut kuulemma ees nukkunut koko yönä vaan hengaillut joidenkin lääkis tyyppien kanssa.... :D Sitten aamupalan jälkeen lähettiin Bauxin kanssa viroon shoppailemaan ja meillä ei ollut aikaa olla siellä kuin pari tuntia joten melkeimpä juoksin siellä paikasta toiseen ja Baux seuras ihan kuolleen näköisenä perässä, vielä kun satoi kokoajan vettä kaatamalla niin oli varmaan tosi mukavaa sillä :D!
Ostin virosta vaan lähinnä pinnejä, alusvaatteita ( ne oli sika halpoja yhessä kaupassa! ) ja paidan, enkä koe tarpeelliseksi kuvata noista kun sen paidan joten se näkyy sitten varmaankin ensi postauksessa.

Oli kyllä tosi kiva reissu vaikka siellä virossa satoikin kokoajan mutta ei se nyt niin paljoa haitannut. Ostin Taxfreestä kauheen määrän karkkia ja muuta turhaa ja Japillekkin vähän tuliaisia :D Tuntuu että aina nää tälläsest Extempore jutut onnistuu parhaiten ja sitten kun suunnittee viikkokaupalla jotakin niin kaikki menee aina ihan pieleen....

Mutta sitten asiasta kukkaruukkuun. Tai tarkemmin sanoen kirpparilöytöihin. Kävin maanantain hoitamassa asioita kaupungilla ja poikkesin siinä samalla pitkästä aikaa kirpparilta ja sieltä löytyi kaikkea kivaa :)


Korvikset 1e. Noi voi bongata mun korvista noissa laiva kuvissakin.


Kengät 2e. Nää oli sika hyvä löytö! Vaikka onkin ehkä vähän kulahtaneet mutta tosi mukavat jalassa ja näköjään veden ja myös mudan kestävät koska jouduttiin kävelemään siellä virossa jos vaikka missä lätäköissä. Bauxin kenkä lähti irti ja jumittu sellaseen järjettömään mutalätäkköön kun vähän oikastiin yhestä kohtaa että keretään nopeemmin laivaan. Mä sitten ystävällisesti nauroin siellä Bauxin kenkäsekoiluille vatsani kipeäksi samalla kun se yrittää saada siellä lammikossa sitä kenkää takas jalkaan :D


Uudet iittalan shottilasit 3e. Entiiä kyllä paljonko mun tulee mitään shotteja juotua mutta ostin noi nyt jokatapauksessa kun oli noin halvat ja vielä uudetkin.


Paksu talvitakki 8e.

Nyt meikkis lopettaa tän postauksen tähän ja painun kohta pehkuihin kun oon vielä aika poikki ton viron reissun takia. Öitä<3!

2 kommenttia:

  1. Oot ihan sairaan nätti ja sul on nii ihanat silmät! Rakastan sun blogii!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kiitos tosi paljon<3 et arvaakkaan paljo toi sun kommentti piristi mua :>!

      Poista