tiistai 23. lokakuuta 2012

My autumn wishlist


1. Oon jo sikakauan katellu h&m:llä tätä ihanuuslaukkua <3 Hintakaan ei kovin pahasti kirpaise kun on vaan 40e.

2. Ihanan värisiä neuleita. Turkoosi on h&m:ltä ja pinkki Ginasta. Omistan vaan kaikkia tylsän värisiä neuleita ja noi ois ihania nyt syksyksi kun vähän piristäis mun aika mustahkoa vaatekaappiani.

3. Armeijakuosiset farkut. Näistä voi olla vähän montaa mieltä, joskus en voinut sietää tätä kuosia koska mun pääkoppaan oli tullut joku kumma ajatus että vaan hevarit voi käyttää tota :D Nyt kun toi on taas muodissa niin noi pöksyt kyllä kelpuuttaisin oikein mielelläni :) Ja näähän löytyy siis Ginasta myös.

4. Nää Ginan farkut ei oo vieläkään löytänyt tietään mun hellään huomaan vaan edelleenkin on toivelistalla. En haluu ees tietää että monessako eri kollaasissa nää on jo ollut... Ehkä vielä jonain päivänä mä saan ne :D. Voisko joku pliiis myydä lauantaina valtterissa tollaset kokoa 36? ;D

5. Ennen en osannut oikeen käyttää bleisereitä tai mitään jakkuja vaan pidin niitä liian aikuismaisina mutta nyt tollaset ihanan väriset bleiserit on alkanu vähän houkuttelemaan... Tää sähkönsininen ihanuus löytyy h&m:stä.

6. Karvahupullinen h&m:n toppaliivi. Tällästä oon myös halunnut vähintään yhtäkauan kuin niitä armeijan vihreitä farkkuja.... Ja sen pitäs olla just nimenomaan musta ja karvahuppu ois pakollinen. Tosin en usko että enään ees tarkenisin tuolla tossa...

7. Isosolkinen Ginan vyö. Tää näyttäis niiin hienolta kireiden matalavyötäröisten farkkujen kanssa.. Oon nyt niin paljon lukenut Kenzan blogia ja siitä tää mun vyö hulluus on vähänniinkuin tullut. Ennen en pahemmin perustanut kuin niistä ns. tissivöistä (mitä toki voi pitää alempanakin niinkuin normaalit ihmiset niitä käyttää :D) mutta nyt nää ihan perusvyötkin on alkanut kiinnostamaan.

8. Matalakorkoiset bootsit / nilkkurit. Nää on aivan ihanat mutta oon itelleni vannonut etten enään osta h&m:n kenkiä koska ne vaan yksinkertaisesti hajoaa käsiin. Ei varmaan ainakaan johdu halvasta hinnasta tai lapsityövoimasta tämä.... .:D

Onkos teillä lukijoilla yhtään samoja juttuja teidän toivelistallanne tällähetkellä? ;)

8 kommenttia:

  1. hei ihan totta toi että h&m:n kengät hajoaa käsiin :D mulla on toivelistalla kans joku ihanan värinen neule !

    VastaaPoista
  2. Oon kans miettiny noita maastokuvioisia tai vihreitä housuja, mut taistelen vielä itteni kanssa siitä että osaisinko käyttää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sama täällä :D! kyl mä varmaan vihreitä osaisin mutten maastokuvioisista menis niin vannomaan :D

      Poista
  3. voi vitsit tosi kiva blogi ja ihana tuo banneri oot tosi kaunis!:) käy ihmeessä kurkkailee munki blogii jos vaa kiinnostaa !:)
    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) joo käyn kattoo :))

      Poista
  4. käytätkö koskaan stringejä, esim kireiden housujen alla ? vai haittaaks sua pikkarirajat ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eka aattelin et tää kysymys on joku vitsi ja en vieläkään tiiä että onko vaiko ei mutta joo voin silti vastata että joo käytän :D...

      Poista