torstai 4. lokakuuta 2012

Tällästä tänään

Kuvailin tänään päällä tota mun viime viikkoisella kirppisreissulta löytynyttä mustaa peplum toppia. Tykkään siitä toooosi paljon ja haluisin myös tollasen valkosenakin ja vaikka kaikissa muissakin väreissä jos vaan jostain saisi :D


Kivasti lappu pilkottaa selästä... Yleensä leikkaan noi aina irti mutta nyt en näköjään ollut muistanutkaan :)


Kokeilin tänään vähän tollaisia ei niin tummia ja paksuja kulmakarvoja ihan vain sen vuoksi koska halusin nähdä että sopiiko ne mulle oikeesti paremmin vaiko eikö. Monet anonyymit on mulle tullu niistä jotakin sanomaan ( tai sitten vain yksi joka on ottanut elämäntehtäväkseen mun kulmakarvat?) joten olisi kiva nyt kuulla että onko nyt parempi?  En oikeen osaa itse sanoa että onko noi nyt paremmat vaiko ne millaset mulla yleensä on... :D Oon nimittäin sellanen ihminen jolle päätöksen teko saattaa joskus olla hyvinkin haasteellista :D


Töissä tänään kun päivä oli lopussa ja odottelin siellä hetken koska en jaksanut mennä juna asemalla odottelemaan junaa, (joku spurgu mummo siellä tulee aina puhumaan mulle.....) niin kuvailin vähän noita vaatteita mitä mä oon siellä töissä tehnyt :) Oon nyt ekat viikot tehnyt kaikkia lastenvaatteita myyntiin.


Yllä on yks lasten liivi jota oon tällä viikolla tehnyt. Se on vielä keskeneräinen, vielä puuttuu napit ja napinlävet.


Ja yllä kuvia mun ja Annin tekemistä mekoista :)


Töiden jälkeen menin Järvenpäähän ja olin siellä Sallan kanssa :) Käytiin hesessä taas vaihteeksi. Must tuntuu että aina kun nään Sallaa niin käydään hesessa. :D


Söimpä sitten pikkunälkään tollasen terveellisen ja kevyen mega aterian.. :) Sen jälkeen vyöryin plussapallona teoriatunnille :D


Ja huomenna se ois taas perjannnntai<3!

23 kommenttia:

  1. Vautsi mitkä ripset sulla! :o

    VastaaPoista
  2. paljon paremmat ! t: anonyymi joka niistä on joskus maininnut

    VastaaPoista
  3. nätti olet ! :) ja ihana tuo sun toppi <:

    VastaaPoista
  4. Ihana toi toppi!

    joo onhan toi paljon parempi, mut piirrät ne yhä liian syvälle. oot kaunis, mut näytät kulmien takia kamalan tuimalta ): olis kiva nähdä sut luonnollisilla kulmilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) aijjaa okei no voisin ensikerralla piirtää ne sitten ei niin syvälle ja katsoa että sopiiko ne mulle :)

      Poista
  5. Tuo peplumtoppi on aivan ihana! :)

    VastaaPoista
  6. En oo aikasemmin ees kiinnittäny huomiota sun kulmakarvoihin, mut nyt ku ite otit asian esille ni kyl noi vaaleet on paremmat! :) Kaunis oot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiva kuulla! :) kiitos paljon <3!

      Poista
  7. Minä jo katoin että sinussa on jotain erilaista! Sopii sulle paremmin nuo vaaleet kulmakarvat :)

    VastaaPoista
  8. sul on sairaan kauniit silmät :)

    VastaaPoista
  9. Vautsi! onpa söpöjä mekkoja! Mistä niitä saa ? :)

    Annmarie
    http://blogit.iltalehti.fi/bisou-nordic/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) niitä voi ostaa tuolta ompelimosta joka on tikkurilassa :D

      Poista